اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

بازی بایننس با بایت کوین!

در اوایل امروز، صرافی بایننس حذف بایت کوین (BCN) و سه کوین دیگر را از فهرست خود، اعلام کرد. پس از اعلام این خبر، بایت کوین با کاهشی ۲۲ درصدی مواجه شد، اتفاقی که تاثیرات منفی بسیار زیادی بر روی این کوین گذاشت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این کوین در طی هفته گذشته بین ۰.۰۰۲۲ تا ۰.۰۰۲۱ دلار معامله میشده است و تا پیش از اعلام خبر بایننس، هیچ نشانه ای مبنی بر احتمال چنین افتی نبود. در همین راستا، این کوین کاهشی شدیدی تا ارزش ۰.۰۰۱۷ دلار را تجربه کرد.

نمودار بایت کوین

اما مشخص نیست که چرا این روند کاهشی به وجود آمده، در چنین نقطه ای متوقف شده است، با این حال بازار ارزهای دیجیتالی ۸۷ میلیون دلار از سرمایه خود را از دست داد.(شاید این مورد تاثیرگذار باشد) اما با این حال جالب توجه است که حجم معاملات این کوین تقریبا ۸ برابر شد یعنی از حدود ۱.۵ میلیون دلار تا تقریبا ۱۰ میلیون دلار افزایش یافت.

بایننس اظهار داشت که آنها این کوین را از فهرست صرافی خود به این دلیل حذف کردند که این ارز دیجیتالی نتوانسته به حد استانداردهای مطلوب برسد. این صرافی همچنین دلایل دیگر را نیز بر شمرد که عبارت اند از: تعهدات تیم، پیشرفت قابل مشاهده، ثبات شبکه و ارزیابی وضعیت پروژه.

دلایل خاصی برای حذف این کوین ذکر نشده است. با این حال، با توجه به فورک هایی که اخیرا در تاریخ ۴ اکتبر اتفاق افتاد، بایت کوین دارای چرخه توسعه و پیشرفت سالمی بوده است. لازم به ذکر است که بایت کوین یکی از قدیمی ترین کوین های بازار ارزهای دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا