اخبار عمومی

نزدک دومین صرافی جهان به دنبال خریداری شرکت بزرگ کریپتویی!

نزدک (Nasdaq)، دومین شرکت بورس سهام دنیا پیشنهاد نقدی ۱۹۰ میلیون دلاری برای تصاحب سینوبر (Cinnober) ارائه داد. سینوبر یک مجموعه ارائه دهنده فناوری های مالی سوئدی به کارگزاران، صرافی ها (اکسچنج) و موسسات تصفیه جهانی می‌باشد.

آدنا فریدمن رییس و مدیرعامل نزدک بیان کرد:

سرمایه فکری، کارایی فناوری و قابلیت های سینوبر و همچنین تجارت فناوری های بازار ما، باعث گسترده تر شدن بخش های روبه‌رشد نزدک خواهد شد. نه تنها بازارهای سرمایه جهانی به تکامل سریع خود ادامه می‌دهند، بلکه بازارهای جدیدی در صنایع مختلف، تقاضای زیرساخت فناوری بازار را دارند تا به آنها امکان رشد و همچنین دسترسی به ابزار ارتقا را بدهد. تصاحب سینوبر، توانایی ما برای ارائه خدمات جهانی به اپراتورهای زیرساخت بازار جهانی را بهبود داده و توسعه بخش های جدید را سریعتر خواهد کرد.

در ماه جولای، سینوبر با بیتگو (BitGo) همکاری داشت. بیتگو کیف پول های بیت کوین شرکتی ارائه می‌دهد. بیتگو هفته گذشته اعلام کرد که موفق به کسب تاییدیه قانونی در خصوص متصدی قانونمند و واجد شرایط ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران سازمانی شده است. این همکاری به سینوبر امکان استفاده از فناوری کیف پول بیتگو‌ را می‌دهد تا پلتفرم معاملاتی و پسامعاملاتی خود را گسترش دهد.

نیلز رابرت پرسون، موسس سینوبر اذعان داشت این شرکت به تامین کننده پیشرو فناوری های مالی و ارائه دهنده خدمات به صرافی ها و موسسات معاملات جهانی تبدیل شده است. همکاری با نزدک، سینوبر را در جایگاهی قرار می‌دهد تا فناوری های خود را گسترش دهد و آن را به مشتریان و بخش های بیشتری ارائه دهد. انتظار می‌رود که این معامله در سه ماه آخر سال جاری انجام شود.

نظر شما چیست؟ آیا اقدامات نزدک باعث ورود سرمایه گذران سازمانی بیشتری به این حوزه می شود؟

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا