اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

استلار، EOS ،۰x و کیوتام به پلتفرم Circle اضافه شدند!

پلتفرم سیرکل اینوست(Circle Invest) چهار دارایی کریپتو را به لیست خود افزود که عبارتند از EOS، استلار، ۰x و کیوتام Qtum. این پلتفرم اکنون در مجموع ۱۱ ارز دیجیتال را به کاربران ارائه می‌دهد. سیرکل اینوست افزودن این چهار دارایی را در روز جمعه و از طریق ارسال پست در سایت خود اعلام کرد و نشان داد که سیرکل اینوست یکی از برنامه های برتر برای دسترسی به انواع دارایی های متفاوت می‌باشد. کاربران می توانند این دارایی ها را به صورت جداگانه بر روی پلتفرم خریداری کنند. هر چهار کوین با ویژگی “خرید بازار یا Buy the Market” در پلتفرم سیرکل اینوست موجود می‌باشند که به کاربران اجازه می دهد تا تنها با یک کلیک پرتفولیو کریپتو متفاوتی خریداری کنند.

دلیل انتخاب این چهار دارایی از جانب سیرکل چه بود؟

این پلتفرم اذعان داشت که این چهار دارایی مطابق با شرایط چارچوب دارایی های سیرکل می‌باشد. این چارچوب، پتانسیل کوین مورد نظر را برای حضور در زیرساخت کریپتو بیان می‌کند و به توسعه اکوسیستم دارایی دیجیتال کمک می‌کند. این چارچوب هم چنین باعث توسعه پایدار، دسترسی به تیم مجرب و ممتاز و ایجاد ارزش واقعی برای سرمایه گذاران می‌شود. به علاوه، این دارایی ها برای وارد شدن به لیست سیرکل اینوست باید سود و نقدشوندگی مناسب داشته باشند.

EOS محبوب ترین دارایی اضافه شده به این پلتفرم می‌باشد. در حال حاضر EOS پنجمین ارز دیجیتال دنیا با بیش از ۵ میلیارد دلار ارزش بازار است و برای کمک به توسعه دهندگان به منظور ایجاد برنامه غیرمتمرکز جدید با استفاده از قراردادهای هوشمند طراحی شده است. هم چنین چندین بهبود نظیر مقیاس پذیری بهتر برای شبکه اتریوم به ارمغان می‌آورد.

ویژگی جدید سیرکل اینوست

این پلتفرم در پست سایت خود توضیح داد:

همانطور که دارایی کریپتوی جدید معرفی می‌کنیم، نیاز به آموزش مشتریان و شفاف سازی این کلاس دارایی پیچیده را نیز مد نظر قرار می‌دهیم. ما به اهداف هر پروژه کریپتو، نقش دارایی کریپتو در پروژه و ارزش هر دارایی کریپتو می‌پردازیم.

به منظور دستیابی به این هدف، ویژگی جدیدی به پلتفرم سیرکل اینوست افزوده شد. این ویژگی اکسپلور یا اکتشاف نام دارد و به کاربران کمک خواهد کرد تا در مورد ارزهای دیجیتال به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کنند. این ویژگی با هدف فراهم کردن محتوای ساده و قابل درک برای کاربران و رواج دادن ارزهای دیجیتال ایجاد شده است.

منبع
blokt

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا