اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

Coinbase از انتشار SegWit در چند هفته آینده خبر داد

Coinbase طبق وعده ای که به مشتریان خود در  اواخر 2017 داده بود اعلام کرد SegWit خود را تا چند هفته آینده معرفی خواهد کرد.

بزرگترین صرافی و کیف پول ایالات متحده، مانند گفته های سال گذشته در توییت خود ادعا کرد برای توسعه دهندگان SegWit  – به عنوان یک “ویژگی” –  در درجه کم اهمیت‌تری نسبت به امنیت و عملکرد بهتر قرار دارد.

تیم مهندسی ما مرحله نهایی تست SegWit برای بیت کوین در Coinbase را آغاز کرده است. بیت کوین سازگار با نسخه های مختلف SegWit چند هفته آینده برای مشتریان در دسترس خواهد بود. “

یک پرونده در ژانویه برای تحمیل آپدیت در این زمینه و قرار دادن آن در الویت اول شرکت توسط ۱۲،۰۰۰ نفر امضا شد.

دن رمرو معاون جدید و مدیر کل Coinbase در ماه دسامبر نوشت:

“بسیاری از مشتریان ما برای SegWit درخواست کرده اند و ما راه هایی را برای ایمن سازی این آپدیت به کار خواهیم گرفت؛ ما توسط مشتریان میلیاردها دلار بیت‌کوین ذخیره می کنیم و هر تغییری به زیرساخت ما با برنامه ریزی و در نظر گرفتن امنیت و پایداری پلت فرم انجام می شود.”

کاربران کیف پول و صرافی Coinbase همچنان به علت مشکلات فنی، سلامت شبکه، رسوایی و عوامل خارجی با مشکلات فراوانی مواجه هستند . در حالی که توسعه دهندگان تلاش کرده اند تا انعطاف پذیری عملیات این اکسچنج را تقویت کنند، بیانیه غیرمنتظره از ویزا و MasterCard در اواخر ماه گذشته نشان داد که تراکنش های مربوط به خرید کریپتوکارنسی هزینه های پردازش بالایی دارد. Coinbase غول های مالی را مقصر این موضوع دانست ، اما بازتاب رسانه های اجتماعی مبنی بر انتقاد مشتریان به این شرکت بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا