اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

پامپی دیگر پس از لیست شدن در کوین بیس؛ ارزهای دیجیتال بعدی چه خواهند بود؟

کوین بیس درصدد لیست کردن صدها دارایی و توکن جدید در ماه ها و سال های آتی می‌باشد اما این امر بدان معنا نیست که این صرافی ارز دیجیتال وضعیت و جایگاه خود را به عنوان بزرگترین صرافی توکن کریپتو از دست داده است.

کوین بیس در تاریخ ۱۱ اکتبر اعلام کرد که فرآیند لیست کردن ۰x یا همان ZRX را در صرافی حرفه ای خود به اسم کوین بیس پرو (Coinbase Pro) آغاز کرده است. این توکن از دسته توکن های ERC-۲۰ است که بر بستر اتریوم اجرا می‌شود. در حال حاضر دفتر سفارش این توکن افتتاح نشده است، اما معامله کنندگان می‌توانند ZRX واریز کنند.

به دنبال این رویداد، قیمت ZRX افزایش یافته است. تنها دقایقی پس از اعلام این خبر ارزش معاملاتی این توکن از ۰.۶۸ دلار به ۰.۹۲ دلار رسید. اگرچه پس از فروکش کردن و ثابت شدن قیمت ها، ارزش این توکن به ۰.۷۷ دلار رسید و نسبت به روز قبل، افزایش قیمت ۱۷ درصدی را شاهد بود، در حالی که افزایش قیمت بازار در مجموع ۰.۵ درصد بوده است.

قیمت 0x یا zrx

۰x اولین توکن ERC-۲۰ است که در پلتفرم کوین بیس لیست شده است. اتر (ETH) مدت هاست که در این صرافی موجود است و این شرکت در تابستان از اتریوم کلاسیک (ETC) نیز پشتیبانی کرده است.

کوین بیس در ماه ژوئن اعلام کرده بود در حال بررسی لیست کردن ۰x به همراه زی کش (ZEC)، استلار( XLM) و بت (BAT) می‌باشد.

نکته حائز اهمیت این است که توکن ۰x در ابتدا از طریق سرویس کارگزاری کوین بیس در دسترس نخواهد بود. این سرویس برای خرده سرمایه گذاران است و در بین خریدارانی که اولین خرید خود را انجام می‌دهند از محبوبیت چشمگیری برخوردار است. کوین بیس بیان کرد در بیانیه جداگانه ای ورود این توکن به سرویس مورد نظر را اعلام خواهد کرد.

قابل ذکر است که افزایش قیمت ۰x بار دیگر قدرت ’جهش کوین بیس‘ را تایید می‌کند و به این نکته اشاره می‌کند که ارزهای دیجیتال با لیست شدن در صرافی های محبوب به سمت افزایش قیمت زیاد کشیده می‌شوند.

باور رایج می‌گوید که جهش کوین بیس منجر به کاهش قیمت مجدد نمی‌شود، مخصوصا از آن جایی که این صرافی، چارچوبی برای لیست کردن توکن ها اعلام کرده است که لیست توکن های مورد پشتیبانی خود را نسبت به رقبا و صدها پلتفرم معاملاتی دیگر گسترش خواهد داد.

توکن هایی که ارزش بازار کمتری دارند برای بقای خود متکی به همین لیست شدن در صرافی ها می‌باشند. اوایل هفته جاری بایننس که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا می‌باشد، چهار توکن ارز دیجیتال را از لیست خود حذف کرد و اعلام کرد که این توکن ها مطابق با استانداردهای کیفی این پلتفرم نمی‌باشند. پس از این بیانیه، ارزش توکن های مورد نظر افت شدیدی داشت و این امر خاطر نشان می‌کند که توکن ها به این پلتفرم ها متکی می‌باشند.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا