اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

کوین بیس (Coinbase) از گوگل، فیسبوک و اینستاگرام مجوز تبلیغات گرفت!

تبلیغات کوین بیس (Coinbase) در حال حاضر در گوگل، فیسبوک و اینستاگرام قابل مشاهده است. این غول های صنعت با میلیاردها کاربر ماهانه به ارزهای دیجیتالی مشروعیت داده و به کوین بیس نسبت به رقبایش مزیت هایی ارائه می‌دهد. سرمایه گذاران در مورد این جریان هیجان زده هستند و معتقدند این خبر خوبی برای بازار کریپتو می‌باشد و قیمت بیت کوین را بالاتر می‌برد.

تبلیغات کوین بیس در گوگل و فیسبوک

گوگل و فیسبوک اواسط ماه می اعلام کردند که تبلیغات ارزهای دیجیتال و ICO از ماه بعد ممنوع خواهد شد. این دستور فقط در ماه گذشته اجرا شد و کمتر از دو ماه تبلیغات دوباره بازگردانده می‌شوند.

بریان آرمسترانگ مدیرعامل کوین بیس چندین روز پیش در توییتر خود نوشت:

فیسبوک اوایل سال جاری تبلیغات کریپتو را ممنوع کرد. مفتخریم بگوییم که ما در حال حاضر در لیست واجد شرایط تبلیغ کنندگان کریپتو قرار گرفته ایم و سیستم مالی باز خود را به افراد زیادی معرفی می‌کنیم.

اخیرا یکی از کاربران ردیت (Reddit)، اسکرین شات تبلیغات کوین بیس در اینستاگرام را به اشتراک گذاشته است. فیس بوک تصمیم گرفته است تا پس از بررسی سیاست های خود، آگهی های خاص مربوط به ارز دیجیتال را نشان دهد و اولین چراغ سبز را به کوین بیس نشان داده است.

دسترسی کوین بیس به میلیاردها کاربر

این یک حرکت و خبر بزرگ برای کوین بیس است، زیرا به این اکسچنج آمریکایی در برابر رقبای خود مزیت بیشتری می‌دهد. اگر نگاهی به میزان کاربر این غول های صنعت بیاندازیم، فیس بوک حدود ۲ میلیارد کاربر ماهانه دارد و اینستاگرام نزدیک به ۱ میلیارد کاربر را در هر ماه مدیریت می‌کند. گوگل بهترین موتور جستجوی جهان می‌باشد و بینگ جایگاه دوم را دارد. گوگل با اختلاف ۶۶ درصدی نسبت به بینگ در این جایگاه قرار دارد. چنین ارقامی بیانگر فرصت شگفت انگیز و بالقوه برای گسترش تعداد کاربران است، مخصوصا هنگامی که کوین بیس از مدتی پیش در حال کار بر روی گسترش تجارت خود می‌باشد.

اخیراکوین بیس اعلام کرد که به دنبال راهی برای افزودن کوین های بیشتر می‌باشد. همچنین این اکسچنج با توسعه های دائمی در قالب برنامه های Coinbase Pro  Coinbase Custody و Coinbase Index Fund مخاطب بیشتری بدست آورده است.

تصمیم فیسبوک و‌ گوگل مبنی بر اجازه فعالیت به تبلیغات ارزهای دیجیتال، مشروعیت بیشتری به این موضوع می‌بخشد. این اقدام باعث اعتماد بیشتر سرمایه گذاران می‌شود، مخصوصا سرمایه گذارانی که تازه پا به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشته‌اند .

مشتاقان کریپتو از تصمیم سردمداران این صنعت خوشحال هستند و معتقدند که این تصمیمات برای بیت کوین و تمام جامعه کریپتو اثربخش خواهد بود. آن ها حتی انتظار دارند که قیمت بیت کوین با همین خبر افزایش یابد و به ۸ هزار دلار برسد.

منبع
coingape

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا