اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

منتظر مشاهده تبلیغ کوین بیس (Coinbase) در فیسبوک باشید!

کوین بیس (Coinbase) اکسچنج ارز دیجیتال تایید کرده است که جز شرکت های واجد شرایط برای تبلیغات در فیسبوک می‌باشد. این مورد نشان می‌دهد که فیسبوک با کمپین های بازاریابی خود به سمت مشروعیت دادن به شرکت های حوزه بلاک چین حرکت کرده است.

این اعلامیه توسط بریان آمسترانگ مدیر عامل کوین بیس اعلام شد. وی در توییتر خود این چنین گفت:

فیس بوک اوایل سال تبلیغات کریپتو را ممنوع کرده بود. مفتخریم که بگوییم ما در حال حاضر در لیست واجد شرایط تبلیغ کنندگان کریپتو قرار گرفته ایم و سیستم مالی باز خود را به افراد زیادی معرفی می‌کنیم.

آرمسترانگ مطلبی به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد نسخه آزمایشی (دمو) از تبلیغاتی است که به شبکه های اجتماعی راه پیدا خواهد کرد. در نسخه آزمایشی تبلیغ گفته می‌شود: “آیا در مورد کریپتو کنجکاو هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ خرید ارز دیجیتال ساده است.”

طبق گزارش Hacked در تاریخ ۲۶ ژوئن، فیبسوک در حال برنامه ریزی برای برداشتن ممنوعیت تبلیغات مربوط به کریپتو بوده است و به جای آن شرایطی وضع کرده که شرکت های خصوصی را بر اساس شایستگی مورد ارزیابی قرار می‌دهد. Menlo Park یک شرکت واقع در کالیفرنیا بیان کرد این اقدام باعث می‌شود که شرکت های دارای مجوز، خدمات خود را بر روی پلتفرم شبکه اجتماعی که ماهانه حدود ۲ میلیارد کاربر دارد، بازاریابی کنند. هرچند فیسبوک گفته است به هر شرکتی این فرصت را نمی‌دهد که تبلیغات کریپتو داشته باشد.

ممنوعیت تبلیغات فیسبوک، گوگل و توییتر را مجبور کرد تا اقدام مشابهی در خصوص محدودیت  تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های حوزه بلاک‌چین اتخاذ کنند. در تمام این موارد، قانون محافظت از مصرف کننده به عنوان دلیل اصلی این ممنوعیت ها ذکر شده است.

ارتباط کوین بیس و فیس بوک: گمانه زنی های جالب

کوین بیس اولین شرکتی است که در لیست تبلیغ کننده های مجاز فیس بوک قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که گمانه زنی های جالبی در مورد ادغام احتمالی بین دو شرکت وجود دارد.

در ۲۷ ژوئن، سایت Hacked مطلبی در این خصوص ارائه کرد که آیا حذف ممنوعیت تبلیغات فیسبوک، مقدمه‌ای برای ارائه بلاک چین یا ارز دیجیتال خود فیسبوک بوده است؟ در سایت دیگری گزارش شد که صحبت هایی از ادغام احتمالی فیسبوک و کوین بیس در میان است. پیش بینی ها در این خصوص توسط رسانه های انگلیسی قوت گرفت.

نکته جالب این است که در ماه می و هنگامی که فیسبوک بزرگترین برنامه مدیریت خود را آغاز کرد و می خواست گروه بلاک چینی جدیدی ایجاد کند، تمایل خود به فضای کریپتو را اعلام کرده بود.

منبع
hacked

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا