اطلاعیه صرافی

صرافی کوین بیس به زودی برای پذیرش اتریوم کلاسیک آماده می‌شود!

مهندسین کوین بیس در تاریخ ۳ آگوست آخرین آزمایش اتریوم کلاسیک (ETC) را آغاز کردند و اعلام کردند که در ۷ آگوست ۲۰۱۸ برای پذیرش انتقالات درونی ETC آماده خواهند بود.

پیش از آنکه ETC در Coinbase Consumer بتواند معامله شود، رزروهای ETC تنها در حالت پست باز می‌مانند تا نقدینگی کافی را ایجاد کنند. معاملات سپس در Coinbase Pro و Coinbase Prime امکان پذیر خواهد بود و صندوق شاخص کوین بیس موجودی و ظرفیت مجددی ایجاد می‌کند تا ETC را درون خود بگنجاند. طی دو هفته این توکن به تمام کاربران در پلتفرم مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

پس از آنکه این بیانیه اعلام شد، قیمت اتریوم کلاسیک بیش از ۱۶% در عرض چند دقیقه افزایش یافت. علاوه بر خبر پشتیبانی از اتریوم کلاسیک، کوین بیس کاستدی (Coinbase Custody)  نیز اعلام کرد که آنها در پی بکارگیری ارزهای جدیدی می‌باشند.

کوین بیس کاستدی سرویسی است که تنها به مشتریان سازمانی پیشنهاد می شود و برای ذخیره سازی مقادیر زیادی از ارز دیجیتال بهینه سازی شده است. ارزهای زیر تنها برای نگهداری در نظر گرفته شده اند و نمی‌توان برای معاملات از آنها استفاده کرد:

ارزهایی که در کوین بیس کاستدی نگهداری می شوند

کوین بیس اعلام کرد که افزودن دارایی به کوین بیس کاستدی به این معنا نیست که آنها به دیگر محصولات کوین بیس افزوده خواهند شد. اما سخت است از دیدن توکن های ERC۲۰ و محلی هیجان زده نبود.

منبع
maxcryptonews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا