اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

لیست بیش از ۳۰ توکن در صرافی کوین بیس؛ آیا XRP هم لیست خواهد شد؟!

کوین بیس (Coinbase) بزرگترین صرافی دنیا روز جمعه از اقدام بزرگ خود خبر داد و بیان داشت که به دنبال افزودن بیش از ۳۰ توکن به لیست پلتفرم خود است. از مهم ترین کوین هایی که قرار است به کوین بیس اضافه شوند می‌توان به XRP، نئو (NEO)، تزوس (Tezos) و EOS اشاره کرد.

کوین بیس که در سانفرانسیسکو مستقر است چندی پیش هدف از پشتیبانی صدها کوین را در پلتفرم خود با بیش از ۲۵ میلیون کاربر اعلام کرد. این صرافی طی پستی اظهار داشت:

هدف ما ارائه دسترسی به بیش از ۹۰ درصد دارایی های دیجیتال به کاربران می‌باشد.

با این حال کوین بیس اشاره کرد که این توکن ها باید اقدامات اکتشافی مهم در زمینه فنی و قانونی را پشت سر بگذارند.

لیست کوسن توسط کوین بیس

این نکته قابل ذکر است که از بین ۱۰ کوین برتر فقط توکن های تتر و ترون از کوین بیس کنار گذاشته شده اند. این صرافی بزرگ اخیرا توکن های ۰x، بت (BAT) و زی کش را لیست کرده است و قبلا نیز توکن های استلار (XLM) و کاردانو (ADA) را در لیست خود قرار داده بود.

کوین بیس به صراحت اعلام کرد که تضمینی برای افزودن تمام دارایی های تحت ارزیابی وجود ندارد. دارایی هایی که اضافه شده اند بر اساس قوانین کشور کاربران، در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. کوین بیس در پست خود هشدار داد:

فرآیند لیست کردن توکن ها ممکن است منجر به این موضوع شود که برخی از این دارایی ها فقط برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار گیرد و قابلیت دریافت و ارسال با استفاده از کیف پول را نداشته باشند.

آیا  این موضوع بدان معناست که XRP اوراق بهادار نمی‌باشد؟

براساس این بیانیه کوین بیس نباید این نتیجه گیری حاصل شود که XRP یک اوراق بهادار می‌باشد یا خیر. این صرافی به صراحت بیان کرده است که فقط به دنبال افزودن این توکن هاست و تضمینی وجود ندارد که آنها لیست شوند.

اما گفته می‌شود که این خبر معطوف به XRP است. کوین بیس یکی از صرافی های مهم در بازار می‌باشد که در رویکرد خود در خصوص افزودن کوین های جدید بسیار محتاطانه عمل می‌کند. این نکته که کوین بیس در حال رصد توکن XRP است بیانگر این موضوع است که XRP در دسته بندی اوراق بهادار قرار نمی‌گیرد.

کمیسیون SEC هنوز اجازه دسته بندی XRP و بسیاری از توکن های دیگر را جز اوراق بهادار صادر نکرده است. تا آن زمان آینده این موضوع مشخص نمی‌باشد.

به نظر شما کدام کوین ها شانس بیشتری در لیست شدن دارند؟

منبع
blockmanity

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا