اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

همکاری کوین بیس و WooCommerce؛ ارائه درگاه پرداخت ارز دیجیتال

کوین بیس، یکی از برجسته ترین پلتفرم های دارایی های دیجیتال، اخیرا یک گام به سمت پذیرش جهانی ارزهای دیجیتالی ایجاد کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

طبق بیانات رسمی بلاگ کوین بیس، این پلتفرم، پلاگین WooCommerce را راه اندازی کرده است که به ۴۹ میلیون فروشگاه آنلاین اجازه می‌دهد تا پرداخت های ارزهای دیجیتالی را بپذیرند.

این پلاگین پذیرش ارزهای دیجیتالی را به عنوان یک شیوه‌ی پرداختی برای فروشندگان فراهم می‌کند. این پرداخت ها می‌تواند از طریق بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش(BCH) و لایت کوین (LTC) توسط مشتریان در سراسر دنیا انجام شود.

WooCommerce یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک در جهان است که حدود ۳۰ درصد از فروشگاه های آنلاین را در اختیار دارد.

این شرکت در اعلامیه رسمی خود اعلام کرد:

این افزایش دسترسی منجر به پذیرش گسترده تر خواهد شد و در نهایت ما را به هدف مان برای ایجاد یک سیستم مالی باز نزدیکتر می کند.

اعلامیه این وبلاگ نیز شامل معرفی ویژگی های مختلف و جدید است. مهم ترین آن ویژگی ها این نکته است که به کاربران اجازه داده می‌شود تا بیت کوین و لایت کوین را مستقیما از طریق Commerce Coinbase ارسال کنند. این شرکت قصد دارد این ویژگی را برای بیت کوین کش و اتریوم نیز معرفی کند.

این شرکت اعلام کرد:

ما فقط تحقیقات خود را برای تبدیل شدن ارزهای دیجیتالی به عنوان یک روش پرداخت آسان، آغاز کرده ایم و بر اساس بازخورد شما به طور مداوم برای بهبود Coinbase Commerce تلاش می کنیم.

به این ترتیب، این شرکت همچنین یک جزء React را منتشر کرده است که به پذیرش کارآمدتر پرداخت های کریپتویی کمک می‌کند و همچنین یک کتابخانه پایتون برای Coinbase Commerce API فراهم کردن است. اخیرا کوین بیس در لیست واجدین شرایط برای تبلیغات در فیسبوک هم قرار گرفته است و این درحالی است که فیسبوک تبلیغات ارزهای دیجیتالی را در اوایل سال جاری ممنوع کرده بود.

برایان آرمسترانگ -مدیر عامل شرکت کوین بیس- در توئیتر خود اعلام کرد:

فیس بوک تبلیغات برای کریپتو را در اوایل سال جاری ممنوع کرده بود. افتخار می کنیم بگوییم ما در حال حاضر در لیست سفید این شبکه ی اجتماعی قرار گرفته ایم و امکان معرفی یک سیستم مالی باز، به افراد بیشتری در این شبکه را داریم.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا