اخبار عمومی

افزایش قابل توجه خودپرداز‌های بیت‌کوین؛ نصب ۲۰ خودپرداز دیگر در واشنگتن امریکا

خرید ارزهای رمزنگاری‌شده برای ساکنان پایتخت آمریکا راحت‌تر شد، Coinsource بیست دستگاه  خودپرداز بیت‌کوین در واشنگتن پایتخت آمریکا راه‌اندازی کرد. با اضافه شدن این ۲۰ دستگاه، این شرکت وعده داد که ۲۰۰ دستگاه خودپرداز در آمریکا نصب خواهد کرد.

با توجه به تقاضای کاربران محلی و بازرگانان، این کمپانی ۲۰ دستگاه دیگر در مناطق کلمبیا و ماریلند نصب خواهد کرد.  این دستگاه‌ها در مکان‌های مناسب برای کاربران نصب شده‌اند. ۱۲ دستگاه در واشنگتن، ۵ دستگاه در  Baltimore، یک دستگاه در Towson، یک دستگاه در   Oxon Hill و  یک دستگاه در Takoma Park.

قبل از این اتفاق، ۵ دستگاه از اپراتورهای مختلف در واشنگتن سرویس می‌دادند. البته قابل ذکر است که چندین رستوران محلی، کتابفروشی و تعدادی مغازه از سال گذشته پرداخت با بیت‌کوین را قبول می‌کردند.

ATM

Sheffield Clark مدیراجرایی Coinsource  اعلام کرد:

ما واشنگتن را به عنوان نقطه‌ی عطف انتخاب کردیم جایی که رگولاتورها به دنبال ارزش و پتانسیل ارزهای غیرمتمرکز و تکنولوژی بلاکچین هستند.

همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

همه‌ی نوآوری‌ها در طول زمان از طریق سرمایه‌ی ما در یک کشور یا کشور دیگر بوجود می‌آید، ما خیلی خوشحالیم که در حال حاضر به واشنگتن و جوامع اطراف خدمت می‌کنیم و آن‌ها می‌توانند به راحتی خرید و فروش بیت‌کوین انجام دهند.

Bobby Sharp یکی از کارکنان Coinsource گفت:

ما در حال گسترش بازار ATM بیت‌کوین هستیم که این اتفاق هرگز در واشنگتن نیافتاده بود. از ویژگی‌های این ATM ها، پیشنهاد کمترین نرخ موجود، ثبت‌نام از راه دور منحصر به فرد و ثبت حساب کاربری از منزل است. این ویژگی‌ها در انحصار Coinsource می‌باشد، فلسفه‌‍‌ی پشت آن ارزهای غیرمتمرکز و برگرداندن آزادی به مردم است. از دید شرکت، ما توانسته‌ایم آزادی مالی فراهم کنیم و بسیار خرسندیم که به واشنگتن سرویس ارائه می‌دهیم.

نظر شما در مورد افزایش تعداد خودپردازهای بیتکوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده چیست؟

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا