اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

مدیر عامل بایننس نگران آینده تتر (USDT) است!

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس در رویداد هفته بلاک چین کره نظرات و نگرانی های خود را در مورد تتر (USDT) بیان کرد. بایننس در حال حاضر یکی از بزرگترین دارندگان تتر می‌باشد. ژائو در مورد تاثیرات منفی تتر بر روی بایننس این چنین توضیح داد که این موقعیت کاملا باعث نگرانی است و به همین دلیل است که این اکسچنج در حال لیست کردن دیگر کوین های پایدار می‌باشد. وی افزود:

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در طول تاریخ شاهد کاهش ارزهای فیات بوده ایم. احتمالا این اتفاق برای ارز های فیات بیشتر از ارزهای دیجیتال رخ داده است. پس همیشه این نگرانی وجود دارد و به همین دلیل است که ما کوین های ثابت دیگری را در لیست خود قرار می‌دهیم. ما دیگر کوین های ثابت مانند TrueUSD و سایرین را ترویج می‌دهیم.

هنگامی که بایننس TrueUSD را در لیست خود قرار داد، آنها این ارز را با تتر جفت کردند تا به سرمایه داران اخیر خود گزینه ای پیشنهاد کنند که به راحتی بتوانند آنها را تغییر دهند. در حالی که نگرانی هایی مبنی بر آسیب بایننس هم وجود دارد، این مدیرعامل با تیم بیت فینکس گفتگو کرده و اعلام کرد:

شخصا حساب های بانکی آنها را ندیده ام، اما منطقی است که آنها سودهای بسیاری از تجارت اکسچنج عادی خود کسب کنند. آنها نیازی ندارند که کار غیرمنطقی در مورد Tether انجام دهند. به نظر من دلیل آن که آنها نمی‌توانند جزییات حساب بانکی خود را آشکار کنند این است که اگر هر بانکی که از آن استفاده می‌کنند را معرفی کنند آن حساب بانکی بسته خواهد شد.

مسائل مربوط به تتر زمانی افزایش یافت که بیت فینکس و تتر درگیر مباحثه شدیدی در مورد دستکاری قیمت بیت کوین بودند. دو محقق از دانشگاه تگزاس بیان کردند، قیمت بیت کوین که در ماه دسامبر به ۲۰ هزار دلار رسید دستکاری شده بود.

این گزارش مدعی است که بیت فینکس ممکن است از تتر استفاده کرده باشد تا درخواست های جعلی برای بیت کوین به وجود آورد. زمانی که قیمت بیت کوین در دیگر اکسچنج ها کاهش می‌یافت، آنها بیت کوین می‌خریدند و قیمت آن را بالا نگه می‌داشتند. این تحقیق نشان می‌دهد که اگر تتر بیشتری در بازار منتشر می‌شد قیمت آن همانند تاثیر تورمی چاپ پول بیشتر، به بالاترین حد خود می‌رسید.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا