اخبار عمومی

کمیسیون SEC باید سریع تر موضع خود را مشخص کند!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، آژانس اصلی قانون گذاری مسائل مالی در ایالات متحده می‌باشد. چندین نماینده مجلس امریکا از این کمیسیون درخواست کرده اند که موضع و نگرش فعلی خود را در رابطه با کریپتوها و به طور کل دارایی های دیجیتال مشخص کنند. این درخواست از طریق نامه ای اعلام شد که توسط چندین نماینده مجلس امضا شده و به جی کلیتون رییس SEC ارسال شد.

هدف و محتوای نامه

کمیسیون SEC تقریبا هر موضوع مرتبط با صنعت کریپتو را کلاهبرداری می‌داند و مجلس نگران این مسئله می‌باشد که ممکن است این نگرش کمیسیون باعث جلوگیری از رسیدن چندین پروژه نوآورانه بلاک چین به مرحله اجرایی و از آن بدتر خارج شدن آن ها از خاک ایالات متحده شود.

نمایندگان مجلس که این نامه را امضا کردند نگرانند که ممنوعیت و جریمه کمیسیون SEC به عنوان اولین اقدام آن ها در خصوص قانون گذاری منجر به خارج شدن سرمایه کریپتو از ایالات متحده به اکوسیستم مناسب تر شود که از رشد پروژه های نوآورانه کریپتو پشتیبانی می‌کنند. مثال خوبی برای این مورد کشور فرانسه، مالت و سنگاپور است.

نامه نمایندگان مجلس به رییس SEC بیان می‌کند:

عدم قطعیت فعلی پیرامون اقدامات مرتبط با ارائه و فروش توکن های دیجیتال مانع از انجام پروژه های نوآورانه در ایالات متحده می‌شود و در نهایت باعث انتقال این تجارت به کشور دیگر خواهد شد. ما معتقدیم که SEC می‌تواند اقدامات بیشتری برای تعیین موضع و جایگاه خود انجام دهد‌. صحبت ما درباره اقدامات قانونی برای تببین سیاست ها می‌باشد و معتقدیم که راهکارهای رسمی ممکن است رویکردی مناسب برای رفع و شفاف سازی عدم قطعیت موجود باشد که باعث شده است توسعه این فناوری در ایالات متحده بدون دلیل و ضرورت خاصی با مشکل مواجه شود.

جزییات و موارد خاص نامه

اکثر نمایندگان مجلس که نامه را امضا کردند خواستار این موضوع می‌باشند که SEC معیارهای خود را در خصوص تعیین فروش اوراق بهادار ICO ها یا فروش توکن های چند منظوره آن ها مشخص کند.

محتوای این نامه هم چنین خواستار نمونه های مشخصی از پرسش و پاسخ هایی است که سرمایه گذار چگونه می‌تواند طبق راهکارهای SEC اقدام به فعالیت کند. انتظار می‌رود که این موضوع به جامعه کریپتو کمک کند تا درک بهتری از قوانین و مقررات SEC داشته باشد.

اگرچه این نامه به عنوان یک موضوع اضطراری تعیین نشد، با این وجود مجلس اطمینان حاصل کرد که رییس SEC را از سرعت توسعه این صنعت در ایالات متحده مطلع کند.

نظر شما چیست؟ آیا این بار SEC صندوق ETF بیت کوین را خواهد پذیرفت و یا دوباره آن را به تعویق می اندازد؟

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا