اخبار عمومی

پوشش آخرین اخبار کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ (روز سوم)

کنفرانس Consensus که شاید بتوان آن را بزرگترین رویداد بلاکچینی جهان نام نهاد، به مدت ۳ روز در سال ۲۰۱۸ از روز ۱۴ می تا ۱۶ می، برای بحث در دنیای بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده برگزار می‌شود. این رویداد توسط Coindesk و شرکت توسعه اقتصادی نیویورک که میزبان این رویداد هستند در شهر نیویورک برگزار می‌شود. در کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ نام‌های بزرگی اعم از فعالان دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال و همچنین غول‌های دنیای تکنولوژی جهان به چشم می‌خورد. اسپانسرهای این رویداد نیز پروژه‌ها و شرکت‌های بزرگی هستند. در مقاله‌ی زیر جزئیات این رویداد به طور کامل پوشش داده شده است:

بزرگترین و مؤثرترین کنفرانس بلاکچینی در جهان: CONSENSUS ۲۰۱۸

consensus 2018 coindesk

در این پست با اخبار روز سوم رویداد Consensus ۲۰۱۸ در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید:


۱۳۹۷/۲/۲۷- ۱۷:۴۰

ایجاد یک اکسچنج توسط سرمایه‌دار بزرگ ؛ برایان کلی

برایان کلی در روز سوم کنفرانس اعلام کرد که یک استارت‌اپ بلاکچین با محوریت ایجاد یک پلت‌فرم اکسچنج برای تبادل ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی خواهد کرد. او در صحبت‌های خود اضافه کرد:

«بلاکچین و کریپتوکارنسی‌ها بهترین فرصت سرمایه‌گذاری است که هرکس در طول زندگی می‌تواند داشته باشد. این تکنولوژی رشد انفجاری و پتانسیل بسیار بالایی دارد.» او در ادامه گفت که اعتقاد دارد در آینده نزدیک بیشترین سهم از بازار به بیت کوین اختصاص پیدا خواهد کرد:

«اگر به تاریخ بیت کوین نگاه کنیم، میبینیم که دچار نوسانات زیادی بوده است. البته هر سرمایه‌گذاری ریسک خود را دارد. با افزایش تعداد سرمایه‌گذاران ومشارکت بیشتر به احتمال زیاد این نوسانات کاهش پیدا خواهد کرد.»


۱۳۹۷/۲/۲۷ – ۱۹:۵۰

اعلام رسمی اتحادیه ۵۰۰ عضوی اتریوم

جرمی میلار، یکی از ۵۰۰ عضو این اتحادیه، در روز سوم کنفرانس اعلام کرد اتحادیه اتریوم که از ماه پیش در لندن استارت خورد، به طور رسمی فعالیت های خود را آغاز کرده است. این کمیته به منظور بررسی استانداردهای جدید بلاکچین و همکاری قوی تر توسعه دهندگان اتریوم در کل دنیا تشکیل شده است تا از این طریق راحت‌تر بتوانند راهکارهای جدید را پیاده کنند و از رقبای خود در این بازار جا نمانند.


۱۳۹۷/۲/۲۷ – ۲۱:۰۰

نوکیا به مشتریان خود اجازه می‌دهد اطلاعات خود را توسط بلاکچین به پول تبدیل کنند

شرکت بلاکچین Streamr با شرکت بزرگ نرم‌افزاری نوکیا هم‌کاری می‌کند تا به مشتریان تلفن همراه اجازه دهد داده‌های کاربری خود را به پول تبدیل کنند و خریدهای خود را انجام دهند.  کمپانی نوکیا در ادامه اضافه کرد که برای پیاده سازی این سیستم از یک قرارداد هوشمند در بستر اتریوم استفاده شده و توکن این پروژه DATAcoin نام دارد.


۱۳۹۷/۲/۲۷ – ۲۲:۴۵

اینترنت غیرمتمرکز با Blockstack

تیم توسعه دهنده وب غیرمتمرکز Blockstack در کنفرانس حضور داشتند و اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین برای برنامه‌های غیرمتمرکز در اینترنت ایجاد کرده‌اند. پاول شیی، یکی از بنیانگذاران Blockstack گفت که این شرکت در حال راه‌اندازی این استور می‌باشد و هدف آن پر کردن شکاف بین توسعه دهندگان برنامه‌های غیر متمرکز و کاربران است. او در ادامه اضافه کرد: پروژه منبع باز برای توسعه دهندگان رایگان خواهد بود و به اعتقاد ما این اتفاق نقطه عطفی برای توسعه و اکتشاف برنامه‌های غیرمتمرکز است.


۱۳۹۷/۲/۲۷ – ۰۴:۱۵

جک دورسی: بیت کوین باید ارز رایج اینترنتی جهانی شود

جک دورسی، بنیانگذار پروژه Square و متخصص اجرایی در این زمینه، در طی سخنرانی خود علاوه بر صحبت راجع به اهداف پروژه خود، به این موضوع اشاره کرد که اینترنت باید یک ارز رایج و واحد جهانی داشته باشد و مدت‌هاست که نیاز به آن احساس می‌شود. او گفت امیدوار است این پول بیت کوین باشد چرا که بیت کوین اولین ایده پول مجازی و در حال حاضر بیشترین استفاده را در سطح جهانی دارد.


مقالات مرتبط

بزرگترین و مؤثرترین کنفرانس بلاکچینی در جهان: Consensus ۲۰۱۸ 

پوشش آخرین اخبار کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ (روز اول)

پوشش آخرین اخبار کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ (روز دوم)

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا