اخبار عمومی

پوشش آخرین اخبار کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ (روز دوم)

کنفرانس Consensus که شاید بتوان آن را بزرگترین رویداد بلاکچینی جهان نام نهاد، به مدت ۳ روز در سال ۲۰۱۸ از روز ۱۴ می تا ۱۶ می، برای بحث در دنیای بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده برگزار می‌شود. این رویداد توسط Coindesk و شرکت توسعه اقتصادی نیویورک که میزبان این رویداد هستند در شهر نیویورک برگزار می‌شود. در کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ نام‌های بزرگی اعم از فعالان دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال و همچنین غول‌های دنیای تکنولوژی جهان به چشم می‌خورد. اسپانسرهای این رویداد نیز پروژه‌ها و شرکت‌های بزرگی هستند. در مقاله‌ی زیر جزئیات این رویداد به طور کامل پوشش داده شده است:

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

بزرگترین و مؤثرترین کنفرانس بلاکچینی در جهان: CONSENSUS ۲۰۱۸

consensus 2018 coindesk

در این پست با اخبار روز دوم رویداد Consensus ۲۰۱۸ در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید:

(این پست به روز رسانی می‌شود)


۱۳۹۷/۲/۲۵ -۲۲:۵۰

 تیم استارت‌اپ انیگما از تکنولوژی جدید قراردادهای محرمانه خود پرده‌برداری کرد

کانسنسوس

استارت‌اپ انیگما امروز در سخنرانی خود، از پروتکل جدید خود که مبتنی بر حریم خصوصی است، پرده برداری کرد. بنیان‌گذار انیگما، که محقق سابق ام آی تی و مدیر Guy Zyskind نیز بوده است، برای اولین بار این تکنولوژی را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد. این پروتکل به دنبال بازسازی لایه بنیادی بلاکچین برای رسیدگی به کاستی‌های مربوط به حریم خصوصی است.

 این پروتکل اساسا به گره‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از قطعات رمزنگاری شده از قراردادهای هوشمند ، بدون نیاز به رمزگشایی آن‌ها، محاسبات خود را انجام دهند. Can Kisagun، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد پروژه، افزود:

 « این مساله مشکلات دنیای واقعی را با به اشتراک گذاری داده‌ها، تطبیق داده و سایر مسائل مهم و پیچیده که با سازمان‌های جهانی مواجه هستند را حل می‌کند.»


۱۳۹۷/۲/۲۵ – ۱۸:۱۰

آمازون به دنبال ساده سازی تجارت با بلاکچین

شرکت بزرگ خدمات وب، آمازون ( AWS ) در روز دوم اولین سخنرانی را شروع کرد و اعلام کرد که قصد دارد با استودیوی طراحی  Consensys اتریوم هم‌کاری می‌کند تا عملکرد شرکت در زمینه بلاکچین را آسان‌تر و سریع‌تر کند. Matt Yanchyshyn، مدیر فنی AWS  گفت: «ما خیلی واضح شاهد بوده‌ایم که بسیاری از مشتریان ما به ویژه برای موارد استفاده از آمازون از اتریوم استفاده می‌کنند. »

البته شرکت آمازون با فضای بلاکچین غریبه نیست. این شرکت در سال ۲۰۱۶ اخبار زیادی در رابطه با همکاری با شرکت‌های نوپا و حمایت از زیرساخت تکنولوژی منتشر کرد. در آپریل همین امسال هم خبری مبنی بر استفاده از بلاکچین اتریوم و استفاده از فناوری هایپرلجر فابریک منتشر شد.

آنچا قبل از شروع این کنفرانس راجع به آمازون مشخص بود، این موضوع است که سیاست‌های این شرکت روز به روز بیشتر به سمت استفاده از بلاکچین سوق پیدا می‌کند.


مقالات مرتبط

بزرگترین و مؤثرترین کنفرانس بلاکچینی در جهان: Consensus ۲۰۱۸ 

پوشش آخرین اخبار کنفرانس Consensus ۲۰۱۸ (روز اول)

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا