اخبار آلتکوین

خالق ویکی پدیا : ارزهای رمزنگاری شده قطعا حباب هستند

جیمی ویلز -خالق و بنیان‌گذار بزرگترین دایره المعارف آنلاین (Wikipedia)- معتقد است که وضعیت فعلی بازار نزولی ارزهای رمزنگاری شده، بسیاری از خصوصیات حباب دارایی را داراست. وی در کنفرانس ارزهای دیجیتالی Blockshow که در شهر برلین و در روز سه شنبه برگزار می‌شد، نظر خودش را درباره بازار فعلی ارزهای دیجیتالی اذعان کرد.

در حال حاضر ما در حباب هستیم. دنیای ارزهای رمزنگاری شده کاملا و قطعا در حباب است. فکر نمی‌کنم که مردم زیادی باشند که این مسئله را انکار کنند. دنیا به روزنامه نگارهای واقعی نیاز دارد.

طبق گزارش CCN، بنیاد Wikimedia از سال ۲۰۱۴ کمک‌های مالی بیت کوینی قبول می‌کرد و مدتی بعد از آن، ویلز نشان داد که کمک‌های مالی قابل توجهی از طریق بیت کوین جمع آوری شده است. در حال حاضر که ۴ سال از این موضوع می‌گذرد، این بنیاد هنوز کمک‌های مالی از طریق بیت کوین را می‌پذیرد.

جیمی ویلز در بخشی از مصاحبه‌هایش در مورد تکنولوژی بلاک چین گفت:

من فکر می‌کنم که بلاک چین، یک تکنولوژی فوق العاده جالب است، اما در حال حاضر تعداد زیادی نقص وجود دارد. به نظر من بسیاری از ICO ها کلاهبرداری هستند و مردم باید بسیار مراقب سرمایه گذاری خود باشند.

همچنین وی در مصاحبه‌ای که چند ماه قبل با VentureBeat انجام داده بود، اشاره کرد که صنعت ICO مشابه اتفاقاتی است که در مورد دامنه‌های اینترنتی افتاد و همه به دنبال دامنه com. بودند و به اصطلاح حباب com. به وجود آمده بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ارزهای دیجیتالی در حباب هستند؟ آیا ICO ها به بستری برای کلاهبرداری تبدیل شده‌اند؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا