اخبار آلتکویناخبار بیت کوین

رکوردهای جدید در سال ۲۰۱۸؛ کاهش ارزش بازار و افزایش سهم بیت کوین

بازار ارز دیجیتال از ابتدای این هفته با شرایط نابسامانی مواجه شده است. بازار خرسی (بازار نزولی) کنونی سومین بازار خرسی سال جاری در نظر گرفته شده است. بسیاری از افراد پیش بینی می‌کنند که بیانیه (SEC) در خصوص به تعویق انداختن تصمیم خود تا سپتامبر، دلیل اصلی تاثیر منفی بر قیمت بیت کوین (BTC) و آلتکوین ها می‌باشد. در حالی که عده ای دیگر معتقدند تمام مشکلات به دلیل وجود نهنگ های بازار می‌باشد.

نفوذ و سلطه بیت کوین بر بازار امسال به بالاترین میزان خود رسید. بیت کوین در حال حاضر بیش از ۵۰.۹۳ درصد سهم بازار را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد که این میزان هم چنان رو به افزایش است. هرچند بیت کوین در سال جاری به بالاترین میزان سلطه خود دست یافت، با این حال ارزش بازار به کمترین حد رسید.

کل ارزش کنونی بازار ارز دیجیتال حدود ۲۰۸.۰۵ میلیارد دلار برآورد شده است. این موضوع نشان می‌دهد که بازار ارز دیجیتال در چند ساعت ۲۰ میلیارد دلار از دست داده است، زیرا بازار خرسی باعث کاهش ارزش بازار به کمترین حد خود شده است.

ارزش بازار ارز دیجیتال

بیشترین ارزش بازار اوایل سال ۲۰۱۸ و در ماه ژانویه حدود ۸۳۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. این رقم هم چنین بیشترین ارزش بازار در بازار ارز دیجیتال بود. در مقایسه با ماه ژانویه، بازار در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیارد دلار از دست داده است.

کنت متیو یکی از طرفداران و مشتاقان ارز دیجیتال می‌گوید:

اصلا انتظار نداشتم که ارزش بازار به این میزان کاهش یابد. به نظر می‌رسد که آلتکوین ها به روزهای آخر خود نزدیک می‌شوند و سلطه و نفوذ بیت کوین BTC دلیلی بر این ادعاست.

بازار خرسی باعث شده است که تمام ۲۰ کوین برتر، بیش از ۱۰ درصد ارزش خود را طی هفته گذشته از دست بدهند. بیشترین کاهش ارزش کوین ها در هفته گذشته متعلق به آیوتا (MIOTA)، نئو (NEO) و XRP می‌باشد.

طبق سایت CoinMarketCap، آیوتا (MOITA) با قیمت ۰.۵۱ دلار معامله شده و ارزش بازار آن بیش از یک میلیارد دلار بوده که طی هفته گذشته کاهش چشمگیر ۴۰ درصدی را داشته است. XRP با قیمت ۰.۲۲ و ارزش بازار ۱۱ میلیارد دلاری، طی ۷ روز گذشته کاهش ۳۱ درصد را تجربه کرده است. نئو (NEO) نیز با قیمت ۱۷.۹۲ و ارزش بازار بیش از یک میلیارد دلار افت ۳۴ درصدی داشته است.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا