اخبار اتریوماخبار بلاکچیناخبار عمومی

بنیان گذار اتریوم: در با شکوه ترین دوران خود به سر میبریم!

جوزف لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم باور دارد که ارزهای دیجیتال در آستانه فروپاشی قرار ندارد و فضای دیجیتال در ۱۰ سال گذشته شاهد نوسانات زیادی بوده است. او در ادامه در رابطه با ناهماهنگی های موجود در نحوه قانون گذاری ها در بازار صحبت کرد و اذعان داشت که موارد استفاده از این فناوری باید قانون گذاری شود نه خود فناوری.

 جوزف لوبین بنیان گذار اتریوم در مصاحبه خود با CNBC به شدت با نظریه سقوط ارزهای دیجیتالی مخالفت کرد و گفت که باور دارد که بازار ارزهای دیجیتالی با سرعت مناسبی در حال رشد است. وی همچنین اذعان کرد:

ارزهای دیجیتالی در آستانه فروپاشی قرار نگرفته اند، ما در طول بیش از ۱۰ سال گذشته نوسانات زیادی را در این اکوسیستم شاهد بوده ایم اما اکوسیستم ما هرگز قوی تر از اکنون نبوده است. همانطور که من موارد دیگری مانند تعداد پروژه ها، تعداد افرادی که به این صنعت وارد شده اند، کارآفرینان، توسعه دهندگان و غیره را بررسی کردم هیچ گاه این صنعت به عظمت کنونی اش نبوده است.

به گفته لوبین، زیرساخت های پایه ای و اساسی در حال رشد و توسعه است. بازار کریپتو از آغاز فعالیت خود دائما در حال رشد و گسترش و توسعه بوده است. علاوه بر این، اکنون سرمایه گذاران سازمانی نیز در حال سرمایه گذاری در فضای کریپتو هستند.

قانون گذاری موجب پیشرفت می شود

لوبین، علاوه بر بحث درباره عوامل مقرراتی و قانونی، اظهار داشت که تا حدودی در مورد نوسانات قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال مقررات نامعلومی وجود دارد. او همچنین بیان داشت که بلاک چین سازنده زیرساختی برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز، سیستم های توکنیزه و دارایی های کریپتویی مانند سهام و اوراق بهادار است. در این همین راستا جو لوبین بیان کرد:

ما قدم بسیار بزرگی در راستای کاهش عدم قطعیت قانون گذاری برداشته ایم.

ایالت و کشورهای مختلف، گام های مثبت و رو به جلویی را در این زمینه بر می‌دارند، وی اشاره کرد که “قانون گذاران ایالات متحده درک درستی از ارزش این فناوری بدست آورده اند”. بنابراین براساس بیاینه لوبین ارزهای دیجیتالی باید قانون گذاری شوند. او همچنین معتقد است که در فضای ارزهای دیجیتالی فعالیت های گوناگونی براساس مقررات شخصی صورت می گیرد.

جو لوبین در ادامه توضیح داد که چرا اتریوم نیازمند توجه به مساله قانون گذاری نیست. وی توضیح داد ما در شرکت خود خیلی بر روی ارزهای دیجیتالی تمرکز نمی کنیم و به دنبال تکنولوژی و زیرساخت هستیم.جو لوبین با بیان این نکته حرف خود را به پایان رساند که در زمینه قانون گذاری این فناوری، آن ها نمی‌توانند به جای اینکه خود فناوری را قانونگذاری کنند، به قانونگذاری موارد استفاده از این فناوری بپردازند.

منبع
coingape

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا