اطلاعیه صرافی

انگشت اتهام به سمت صرافی بایننس!

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس ادعاهای اخیری که علیه سیاست های لیست کوین های این پلتفرم مطرح شد را پاسخ داد. بایننس بزرگترین پلتفرم اکسچنج ارز دیجیتال دنیا از نظر حجم معاملاتی است.

ژائو که ملقب به CZ می‌باشد بیان کرد که این پلتفرم، شتکوین ها یا کوین های بی ارزش را در لیست خود قرار نمی‌دهد و افراد باید تمرکز بیشتری بر پروژه خود معطوف کنند تا وارد لیست بزرگترین اکسچنج دنیا شوند. وی اعلام کرد:

حتی اگر شتکوین ها ۴۰۰ یا ۴۰۰۰ بیت کوین هم پرداخت کنند آن ها را لیست نمی‌کنیم. ‌ETH، NEO،XRP،EOS،XMR،LTC و موارد دیگر را بدون هزینه وارد لیست کردیم. مساله درباره این نیست که وارد لیست شدن چقدر هزینه دارد بلکه درباره این است که آیا کوین به اندازه کافی خوب است که وارد لیست شود؟ مساله درباره کارمزد نیست بلکه درباره خود پروژه می‌باشد. بر روی پروژه خود تمرکز کنید.

این اتهام توسط کریستوفر فرانکو موسس شرکت اکسپنس (Expanse) و مدیر عامل شرکت بوردرلس (Borderless) وارد شد. وی بیان کرد که یکی از کارمندان بایننس برای اینکه آن ها را وارد لیست کند، از طریق ایمیل ۴۰۰ بیت کوین معادل ۲.۶ میلیون دلار تقاضا کرد.

به دنبال آن، چانگ پنگ ژائو مدعی شد که ایمیل دریافت شده توسط فرانکو، یک ایمیل کلاهبرداری بوده و از طرف بایننس ارسال نشده بود. او اعلام کرد که بایننس از طریق ایمیل و مخصوصا به صورت بیت کوین کارمزدی درخواست نمی‌کند. وی افزود مسئول پروژه ای که نتواند ایمیل کلاهبرداری را تشخیص دهد، بهتر است کوین عرضه نکند.

مدیر عامل بایننس در سخنانش گفت شکایت هایی که در خصوص کارمزد ورود به لیست این پلتفرم شده است از طرف پروژه هایی است که بدون آنکه کارمزدی از آن ها درخواست شود، نتوانستند وارد لیست این پلتفرم شوند. کریستوفر فرانکو نیز در توییتر به سخنان مدیر عامل بایننس پاسخ داد. وی گفت:

من از سال ۲۰۱۰ در دنیای کریپتو حضور دارم. شهرت من در این فضا به دلیل صداقتم می‌باشد. من به حدی از یاوه گویی ها بیزارم که در فوربز مرا به اسم عبوث می‌شناسند. از طرف دیگر CZ (چانگ پنگ ژائو) به جعل حجم معاملات در اکسچنج شناخته شده است، به طوری که طی ۶ ماه اولین اکسچنج شده است.

فرانکو بیان کرد که افراد بسیار زیادی نیز درباره مبلغ گزاف درخواست شده از این اکسچنج صحبت کردند. وی افزود که ارزش ندارد کوین خود را به ازای ۴۰۰ بیت کوین وارد پلتفرم این اکسچنج کند.

طبق صحبت های فرانکو، این اکسچنج فقط در صورتی کوین ها را به صورت رایگان لیست می‌کند که چینی یا جزو ۱۰ کوین برتر باشند. وی هم چنین اذعان داشت که CZ دروغ می‌گوید یا اینکه سرورهای بایننس هک شده اند و یا یک‌ کارمند شیاد دارند که از binance.com ایمیل ارسال می‌کند. وی اعلام کرد:

آیا آن ها درباره حجم معاملات دروغ می‌گویند تا کارمزد دزدی کنند؟ چطور یک اکسچنج در بازار خرسی ۲ میلیارد دلار به دست می‌آورد؟ CZ گفت که کوین ها را به صورت رایگان لیست می‌کند. بله درست است ولی به شرطی که ۱- چینی باشد ۲- جزو ۱۰ کوین برتر باشد که همه جا به صورت رایگان لیست شده اند، زیرا ساتوشی ۴۰۰ بیت کوین برای کارمزد نمی‌پردازد.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا