اخبار آلتکوین

دش رکورد میزان تراکنش را شکست، آیا اعتمادها دوباره جلب می شود؟

دش (Dash) سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازار، در میزان تراکنش ها از تمامی ارزهای دیجیتال پیشی گرفت. در اوایل این هفته یک تست مقاومت توسط تیم اجرایی دش انجام شد که ماحصل آن ثبت بیش از ۳.۵ میلیون تراکنش موفقیت آمیز در یک روز بود. علاوه بر این، طی انجام این استرس مقاومت شبکه این ارز با مشکل تراکم مواجه نشده و هیچ گونه اختلالی در آن رخ نداده است.

جدا از نتیجه موفقیت آمیز این تست، شبکه دش طی بیست و چهار ساعت بالاترین تعداد تراکنش را به نام خود ثبت و از تمامی رقبای خود مانند بیت کوین، اتریوم، XRP و بیتکوین کش پیش افتاد.

تراکنش دش

البته باید توجه داشت که این رکورد ثبت شده تنها بر اساس بررسی تراکنش های یک روز بخصوص بدست آمده و در وضعیت های عادی همچنان تعداد تراکنش های دش از ارزهای دیجیتال مذکور کمتر است. این آزمایش در روز ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ بر روی شبکه دش به مدت ۲۴ ساعت انجام شد. کاربران در این تاریخ می توانستند تست مقاومت را به صورت آنلاین و در وبسایت stresttest.mydashwallet.org مشاهده کنند.

به گفته مارک میسون مدیر بخش رسانه شبکه دش، تست مقاومت پیشین این ارز دیجیتال در ماه جولای 2018 انجام شد و در یک روز 700 هزار تراکنش برای آن ثبت شد. قابل توجه است که تست مقاومت بیتکوین کش، تراکنش هایی بیش از 2.1 میلیون دلار انجام داد. تست مقاومت دش توانست به طور موفقیت آمیز میزان تراکنش های بیتکوین کش را پشت سر بگذارد.

مارک میسون در توییتر گفت:

تشکر ویژه ای نیز از دلتا انجین و کیف پول MyDashWallet در خصوص هماهنگی و مدیریت این آزمایش دارم. تعداد نهایی تراکنش های روزانه بیش از ۳ میلیون تراکنش بود که رکورد جدیدی توسط یک بلاک چین مبتنی بر بیت کوین می‌باشد.

وی افزود:

این آزمایش های مقاومت فقط به منظور خودنمایی انجام نشدند. ما باید بلاک چین را آزمایش کرده و آن را به سمت حداکثر توانایی خود سوق دهیم تا بخش های دارای مشکل را تعیین و آن ها را اصلاح کنیم. کسانی که مدعی بودند مقیاس پذیری داخل زنجیره امکان پذیر نیست به اشتباه خود پی برده اند. این فقط شروع کار می‌باشد.

یکی از کاربران توییتر گفت:

ما توانستیم. این یک رکورد جدید است. مبارک تمام اعضای جامعه باشد. خوشحالم که بخشی از این برنامه بودم. زنده باد دش.

کاربر دیگری گفت:

اما این ارز هم چنان یک کوین از قبل استخراج شده کلاهبرداری می‌باشد و هیچ وقت از شهرت و بدنامی قبل خود رها نمی‌شود و فقط یک نوع دیگری از IMO بیت کانکت می‌باشد.

نظر شما در مورد دش چیست؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا