اخبار آلتکویناخبار عمومی

همکاری دش (Dash) با دانشگاه آریزونای آمریکا برای افزایش مقیاس پذیری

اخیرا دش (Dash) با آزمایشگاه تحقیقاتی بلاک چین دانشگاه ایالتی آریزونا برای کشف چالش های مقیاس پذیری برای بلاک چین دش مشغول به همکاری بوده است. در ماه ۳۱ ژوئیه، شبکه ارزهای دیجیتالی، یافته های پژوهشی و فرصت های ممکنی که شناسایی کرده اند را اعلام کرد.

آزمایشگاه تحقیقاتی بلاک چین ASU یک مرکز پژوهشی است که هدف آن پیشرفت اکتشاف و فن آوری های مبتنی بر بلاک چین است. هدف پذیرش و به کارگیری فناوری بلاک چین در کسب و کار، مالی، اقتصاد، ریاضیات، علوم کامپیوتر و دیگر زمینه های ممکن است.

هدف از همکاری ۳۵۰۰۰۰ دلاری، بررسی نگرانی های عمده‌ی شبکه های ارزهای دیجیتالی و تکنولوژی بلاک چین است. همچنین ممکن است راه حل هایی برای افزایش مقیاس پذیری در شبکه‌‌های بلاکچینی نیز یافت شود. این تحقیق توسط سیستم خزانه‌ی منحصر به فرد دش تأمین مالی شده که شامل بودجه اختصاص یافته به آزمایشگاه تحقیقات بلاک چین و محققان دش برای این پروژه است.

رن تیلور مدیرعامل شرکت دش اذعان دارد که:

مقیاس پذیری یک چالش کلیدی برای صنعت بلاک چین بوده است، اما فقدان تحقیقات علمی در این زمینه قابل توجه بوده است. نتيجه اين تحقيق نه تنها براي دش، بلکه براي کل جهان کریپتو نيز بسيار شگفت انگیز است.

او همچنین افزود:

این بدان معناست که ما می‌توانیم در مدت کوتاهی اندازه‌ی بلاک ها و ظرفیت شبکه را حداقل پنج برابر ظرفیت فعلی افزایش دهیم. این بدان معنی است که ما به زودی ۴۰ برابر ظرفیت شبکه بیت کوین و یک راه معتبر برای افزایش بیشتر ظرفبت در آینده خواهیم داشت.

تمرکز تیم ASU، به رهبری دراگان بوسویک و محققان ناکو چاوال و دارن تپ بر شبیه سازی اندازه متفاوت بلاک ها و طرح های مقیاسی برای شبکه دش است. آزمایشگاه تحقیقاتی ASU اظهار داشت که هر شبیه سازی برای شبکه هایی با حداقل ۶۰۰۰ نود اعمال می‌شود. همچنین، آزمایشگاه تأیید کرد که شبیه سازی به طور کامل اجرا می شود تا مجموع ۷۰۰ بلاک را شبیه سازی کند.

 پروفسور درگان بوسکوویچ، مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی بلاک چین ASU و استاد در دانشکده های مهندسی ایرا آ. فولتون گفت:

از طریق این تحقیق که توسط مشارکت ما با دش امکان پذیر شد، ما توانستیم محدودیت های مقیاس پذیری شبکه دش را و همچنین روش های پخش بلاک های مختلف را بررسی کنیم.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا