مقالات عمومی

آنتولوژی سومین کوین دارای سیستم احراز هویت غیرمتمرکز بعد از بیت کوین و اتریوم

در ۲۱ آگوست، تیم آنتولوژی در صفحه توئیتر خود به طور رسمی اعلام کردند که از قابلیت سیستم احراز هویت غیرمتمرکز (DID) در شبکه خود استفاده خواهند کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این مجموعه مدعی است که بعد از بیت کوین و اتریوم، تنها تیمی است که روی ویژگی های کاربردی بلاک چین های عمومی در حال فعالیت و اجرا سازی طرح های مختلف است.

انتولوژی

طبق گزارش، ٰDID یک سیستم احراز هویت است که در سطح جهانی منحصر به فرد است. این تکنولوژی به هیچ مجوز ثبت مرکزی نیاز ندارد و بر روی یک دفتر کل توزیع شده (DLT) اجرا می‌شود. این DIDها می‌تواند توسط هر نهاد یا شرکتی ایجاد و تحت مالکیت آن مجموعه باشد. اطلاعات به دست آمده از طریق این سیتم می‌تواند بنا به خواست شرکت در زمینه اطلاعات فردی مانند هویت اشخاص یا هرگونه مستندات دیگر باشد.

DID ها می توانند با روش‌هایی مانند امضا های دیجیتال، پروتکل های بیومتریک یا سایر ابزارهایی که برای حفاظت از حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند، تأیید شوند. این سیستم برپایه یک مفهوم با نام حریم خصوصی توسط طراحی پیاده شده استاین طرح وابستگی به رجیسترهای متمرکز برای شناسه ها و زیرساخت کلید عمومی متمرکز (PKI) را حذف می کند. این ایده بازخورد بسیار مثبتی از طرف کاربران این حوزه دریافت کرد و نظرات مثبتی به سمت خود کشاند.

علاوه بر این خبر برای تیم آنتولوژی، در ۲۱ آگوست، کمپانی کیف پول Infinito Wallet اعلام کرد که از ۱۷ آگوست شروع به همکاری با این تیم کرده و این شرکت تا اوایل ماه نوامبر سال جاری پشتیبانی کامل از توکن های ONT و شبکه اصلی آنتولوژی خواهد داشت.  

 ارز دیجیتال آنتولوژی

این کمپانی کیف پول در حال حاضر از  بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، اترکلاسیک، دش، لایت کوین، داج کوین، EOS و تمام توکن های با استاندارد ERC۲۰ و NEP-۵ پشتیبانی می‌کند. 

تیم آنتولوژی بسیار فعال به نظر می‌رسد و به دنبال همکاری های جدید و پیشرفت در آینده است. چندی پیش هم اعلام شد که این تیم همکاری جدید با ALLIVE در زمینه بهداشت و درمان خواهد داشت.

نظر شما راجع به پروژه آنتولوژی چیست؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا