اخبار آلتکویناخبار عمومی

ممنوعیت ارز دیجیتال در چین کارساز نبود؛ ترید با استفاده از تتر و VPN!

طبق گزارش SCMP در ۸ سپتامبر، معامله گران چینی برای دور زدن سرکوب فعلی دولت در راستای ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتالی از شبکه های خصوصی مجازی (VPN) به عنوان یک ابزار اصلی استفاده می‌کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

بر اساس گزارش SCMP معامله گران با استفاده از کوین با ثبات تتر پا به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتالی می‌گذارند.

 با استفاده از VPN، دو معامله گر می‌توانند از  یک پلتفرم صرافی خارج از کشور چین استفاده کرده و به مبادله ارزهای دیجیتالی با ارزهای رایج و یا بالعکس بپردازند.

افرادی که دستور العمل “مشتری ات را بشناس” را در یک صرافی تکمیل کرده اند می‌توانند ارزهای رایج را تبدیل به تتر کنند. این نشریه گزارش می دهد:

صرافی نقش ناظر بر این معاملات را ایفا می‌کند و در مواردی که معاملات ناموفق هستند و یا معامله ای که مورد تایید نیست، داوری و قضاوت می‌کند.

در ماه گذشته پکن اقدام به اعمال ممنوعیت بر عملکرد کلیه صرافیهای ارزهای دیجیتالی کرد و بیش از ۱۲۰ وبسایت از پلتفرم هایی که برای خدمات رسانی به مصرف کنندگان محلی راه اندازی شده اند را تعطیل کرد.

ترنس تانگ، مدیر عامل صرافی تاید بیت (TideBit) در هنگ کنگ و تایوان، به این خبرگزاری گفت:

این ممنوعیت روی تعدادی از صرافی های کوچکتر که ادعا می‌کنند شرکت خارجی اند اما در واقع در چین فعالیت می کنند، اعمال می شود. لازم به ذکر است که آنها مدعی هستند که عملیات مالی خود را به یک شرکت چینی ارجاع می دهند.

در همان زمان، این خبرگزاری اشاره کرد که در حال حاضر هیچ طرح موفقی در رابطه با توقف VPNها وجود ندارد و این باعث می‌شود تا معامله گران باهوش همچنان به منابع آنلاین ممنوع دسترسی داشته باشند. کوین تلگراف گزارش داد از زمانی که دولت آغاز به سرکوب فعالیت های تجاری در سپتامبر ۲۰۱۷ کرده است، معامله گران چینی برای دور زدن ممنوعیت های اعمال شده و انجام معاملات تجاری خود از ابزارهای گوناگونی استفاده کرده‌اند.

با وجود محدودیت های زیاد و فشار دولت چین برای ممنوع کردن فضای کاربران، آنها همچنان به دنبال استفاده از پلتفرم های همتا به همتا هستند و به راحتی با پلتفرم های معاملاتی هنگ کنگی کار می‌کنند. چیزی که دولت چین به دنبال بستن و تعطیلی آن است.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا