اخبار آلتکویناخبار عمومی

توسعه دهنده ارشد گوگل، امیر سرهنگی، به شرکت ریپل پیوست!

طبق گزارش رویترز، ریپل ، توسعه دهنده ارشد سرویس وایرلس گوگل را به عنوان نایب رییس بخش محصولات  خود استخدام کرده است.

ریپل، شرکت آمریکایی که از سومین ارز دیجیتال (XRP) از نظر ارزش بازار پشتیبانی می‌کند، تایید کرده است که امیر سرهنگی جایگاه خود در گوگل را به قصد مدیریت شبکه پرداخت جهانی ریپل به اسم ریپل نت (RippleNet) ترک می‌کند. امیر سرهنگی در سال ۲۰۱۵ و با خرید Jibe Mobile توسط گوگل، به این شرکت پیوست. Jibe Mobile استارت آپی است که امیر سرهنگی برای توسعه فناوری های سیستم ارتباطی غنی یا RCS مختص دستگاه های وایرلس تاسیس کرده بود.

استاندارد فناوری RCS جانشین پیام های متنی یا SMS در نظر گرفته می‌شود که روش بهتری برای ارسال فایل ها و پیام های تبلیغاتی در سراسر شبکه های موبایل می‌باشد. طبق گزارش رویترز، فناوری RCS توسط ارائه دهندگان مهم فناوری جهان نظیر اپل و سامسونگ با پذیرش گسترده ای مواجه شده است.

گزارش اخیر ریپل بیان می‌کند که درآمد این شرکت طی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ نسبت به سه ماهه دوم دوبرابر شده است. طبق اطلاعات رسمی، ریپل در سه ماهه سوم سال جاری ۱۶۳.۳۳ میلیون دلار توکن XRP فروخته است که نسبت به فروش ۷۳.۵۳ میلیون دلاری سه ماهه قبل رشد بیش از دو برابر داشته است.

در اواخر ماه سپتامبر، ریپل گروهی از استارت آپ های کریپتو‌ را ایجاد کرد تا قانونگذاران مالی، موضع دولتی بهتری نسبت به صنایع مرتبط با کریپتو اتخاذ کنند. طبق این توافقنامه، ریپل به گروه کلاین/جانسون (Klein/Johnson) که یک گروه دو حزبی می‌باشد، مبلغی پرداخت خواهد کرد تا مقامات دولتی را قانع کنند که صنعت کریپتو‌ به حمایت قانونگذاران نیاز دارد.

کیف پول و صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در اوایل ماه اکتبر اعلام‌ کرد که یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت چارلز شواب (Charles Schwab) به هیئت مدیره شرکت های کریپتو پیوسته است.

هم چنین در ماه اکتبر، جانین هایتاور سلیتو، مدیر ارشد اجرایی بازار بورس نزدک (Nasdaq)، به عنوان رییس مدیریت عملیات به صرافی جمینای پیوست تا سرپرستی تیم خدمات مشتریان این صرافی را به عهده گیرد.

به نظر شما ریپل برای توسعه خود چه اقدامات دیگری انجام خواهد داد؟

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا