اخبار آلتکوین

عملکرد مثبت دوج کوین در بازار نزولی ارزهای دیجیتال!

دوج کوین (Dogecoin) از ارزهای دیجیتال برتر عملکرد بهتری داشته است. دوج کوین در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار به جز استیبل کوین تتر و بیت کوین SV بهترین عملکرد را داشته است.

طی ۲۴ ساعت گذشته دوج کوین تنها ۴ درصد کاهش قیمت داشته است درحالی که ارزهای دیجیتال برتر با درصد کاهش دو رقمی مواجه شده اند. یکی از دلایل اصلی پیشروی دوج ممکن است دامنه قیمتی باشد که طی دو هفته گذشته در معرض فروش بوده است. دوج حتی کانال قیمت ۰.۰۰۲۲۸ را رد کرد. این کوین چندین تلاش در خصوص برگشت به این قیمت داشته است. دوج کوین حتی به سطح قیمت ۰.۰۰۲ دلار هم رسید.

اگرچه دوج کوین پس از ورود به این محدوده قیمتی، قیمت هایی بیشتر از ۰.۰۰۲۲۸ و کمتر از ۰.۰۰۲ را تجربه کرده است، با این وجود نتوانسته است از این محدوده قیمت خارج شود. اقدامات اصلاحی قیمت، تعداد ۷ دوجی (Doji) پشت هم را شکل داد، با این حال معامله آن در این محدوده قیمتی، نشانگر شک و تردید زیادی از جانب معامله کنندگان است. دوجی یک نمودار شمعی (کندل) شکل است که شروع و انتهای آن تقریبا در یک نقطه می‌باشد و بیانگر نامطمئنی معامله کنندگان است.

در حال حاضر دوج روند نزولی دارد اما باید منتظر ماند و دید که آیا قیمت آن به کمتر از ۰.۰۰۲ دلار سقوط کرده و در این قیمت باقی خواهد ماند یا خیر. ادامه روند این شرایط در بازار، احتمال وقوع این امر را افزایش می‌دهد اما تا زمانی که قیمت دوج کوین به کمتر از ۰.۰۰۲ دلار کاهش یابد، عملکردی بهتر از سایر ارزهای دیجیتال دارد.

نمودار دوج کوین

در حال حاضر طبق سایت کوین مارکت کپ، قیمت دوج 0.002113 دلار است و ارزش بازار آن 247 میلیون دلار است.

به نظر شما دوج کوین چه روندی خواهد داشت؟

منبع
blokt

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا