اخبار عمومی

تیم دراپر، سرمایه گذار بزرگ به دنبال خرید بیت کوین‌های بیشتر

تیم دراپر – یکی از سرمایه گذاران بزرگ در حوزه ارزهای دیجیتالی – در بخشی از صحبت‌هایش اشاره کرد که در حال خریدن بیت کوین در این بازار نزولی است. قیمت ارزهای دیجیتالی از ابتدای امسال روندی نزولی داشته است و در چند روز اخیر شیب این روند افزایش پیدا کرده است.

در همین راستا، تیم دراپر از برنامه‌های خود برای سرمایه گذاری در ماه پیش رو خبر داد. او پیش از این پیشبینی خود را در مورد قیمت بیت کوین اعلام کرده بود. به عقیده وی، قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ارزش ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. این پیش بینی خوش بینانه درست بعد از پیشبینی John McAfee و Carlos Maslaton در رسانه‌ها منتشر شد.

تیم دراپر در مورد این پیشبینی گفت:

کریپتوکارنسی ها نسل جدیدی از تکنولوژی را وارد دنیا کرده اند و دولت‌ها می‌توانند از این فرصت بیشترین بهره را ببرند. حمایت از سرمایه‌گذاران و برطرف کردن نیازهای آنها می‌تواند پتانسیل اقتصادی بالایی برای کشورها فراهم کند.

وی بر این باور است که بیت کوین تا ۱۰ سال آینده سرمایه ۱۰ تریلیون دلاری خواهد داشت. به عقیده وی ارزش کل بازار ارزهای دیجیتالی ۱۰۰ تریلیون دلار خواهد بود که بیت کوین تنها ۱۰ درصد آن را خواهد داشت.

تیم دراپر همچنین ارزهای دیجیتالی را با پول فیات مقایسه کرده است. او معتقد است که دلار و ارزهای مشابه آن به مرور زمان ارزش خود را از دست خواهند داد و ترجیح وی این است که سرمایه‌اش را به صورت ارزهای دیجیتالی نگهداری کند.

او همچنین حمایت خود را از تکنولوژی بلاکچین نشان داد، این در صورتی است که بسیاری از دولت‌ها و شرکت‌ها در سراسر جهان نیز از این تکنولوژی حمایت می‌کنند. وی اشاره کرد که این تکنولوژی امن‌تر از سیستم‌های بانکی فعلی است که در حال حاضر برای ارسال و دریافت پول از آن‌ها استفاده می‌شود. تیم دراپر معتقد است که با رشد این شبکه، روز به روز بر قدرت آن افزوده شده و به سختی مورد حمله هکرها قرار خواهد گرفت.

منبع
usethebitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا