اخبار بیت کویناخبار عمومی

چرا تعویق برای پذیرش ETF بیت کوین خبر خوبی است؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بیان کرده بود نتیجه رد یا پذیرش ETF بیت کوین VanEck-SolidX را در روز ۱۶ آگوست اعلام خواهد کرد. این کمیسیون دیروز در وبسایت خود بیانیه ای منتشر کرد که اذعان داشت تاریخ تایید یا رد این صندوق ETF به ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ موکول شده است.

نخستین بار که کمیسیون SEC در وبسایت خود درمورد ثبت پروپوزال ETF بیت کوین VanEck-SolidX خبر داد با استقبال بی نظیری از طرف مردم روبرو شد و افراد زیادی در این سایت نظر دادند. بسیاری منتظر شنیدن اخبار SEC در ۱۶ آگوست بودند.

چرا موکول این نتیجه گیری اتفاق خوب و مثبتی است؟

  • دلیل اول: به تعویق افتادن این تاییدیه به این معنی است که SEC در نهایت به خواسته مردم گوش می‌دهد که چرا ETF بیت کوین باید تایید شود. اخبار جهانی اخیرا گزارش دادند که در وبسایت SEC حدود ۶۸۳ نظر عمومی در رابطه با ETF تحت حمایت پروپوزال CBOE گذاشته شده است. SEC سپس اعلام کرد که بیش از ۱۳۰۰ نظر دریافت کرده است و بیان کرد:

این تغییر قانون پیشنهادی تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۱۸ در ثبت اسناد فدرال منتشر شد. کمیسیون در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۸ بیش از ۱۳۰۰ نظر در مورد تغییر قانون پیشنهادی دریافت کرده است.

  • دلیل دوم: این تعویق در تصمیم گیری به این معنا است که SEC احتمالا اخبار اخیر مربوط Bakkt را نیز در نظر می‌گیرد که می‌خواهد اکسچنج قانونمند و خدمات حفاظتی را از طریق یک شرکت معاملاتی معتبر ارائه دهد. این دلیلی است که ETF  بتس (Bats) ارائه شده توسط برادران وینکلویس را رد کردند. چرا که در آن زمان هیچ شرکتی وجود نداشت تا دو خدمات ذکر شده را ارائه ‌دهد و نظر SEC را تغییر دهد.
  • دلیل سوم: نظر متفاوت کمیسیونر هستر پیرس، روزنه های امیدی به وجود آورده است که تمام کمیسیونرها با ارزهای دیجیتال مخالف نمی‌باشند. این امر بدان معنا است که باید برای بررسی  بعدی ETF بیت کوین، نظرات وی را در نظر بگیرند.

با عقب افتادن تصمیم گیری در مورد ETF بیت کوین شرکت CBOE بازارهای کریپتو بیش از حد واکنش نشان دادند که کم و بیش از جانب جامعه کریپتو این برخورد انتظار می‌رفت. این تعویق را می‌توان یک نکته خوب در نظر گرفت، زیرا اکنون SEC به نظرات عمومی و هم چنین نظرات داخلی مسئولین SEC گوش می‌دهد. این مسئولان معتقدند ETF بیت کوین باید مورد بررسی قرار گیرد. احتمال اینکه ETF بیت کوین در ماه سپتامبر پذیرفته شود به شدت افزایش یافته است. هم چنین اگر SEC می‌خواست که ETF را رد کند، بدون آنکه ما را از تعویق مهلت بررسی آن مطلع کنند، این کار را انجام می‌دادند.

نظر شما چیست؟ آیا در نهایت ETF بیت کوین راه اندازی خواهد شد؟

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
4 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا