اخبار عمومی

مخالفت جوزف لوبین با ویتالیک؛ رشد بزرگی برای بازار کریپتو در راه است!

جوزف لوبین بنیان گذار اتریوم و ConsenSys اذعان دارد که با احترام با نظرات ویتالیک بوترین سازنده اتریوم در رابطه با آینده بازار کریپتو، با وی مخالف است.

بوترین اخیرا اظهار داشت که بلاک چین دیگر رشد ۱۰۰۰ برابری را شاهد نخواهد بود. به گفته بلومبرگ این بلاک چین از محبوبیت بالایی برای رشدی نمادین برخوردار است. ویتالیک اخیرا گفته است:

اگر الان با فردی با تحصیلات متوسط صحبت کنید، حداقل یکبار در رابطه با بلاک چین صحبتی را شنیده است. دیگرهیچ فرصتی برای رشدی ۱۰۰۰ برابری هیچ چیزی در این فضا وجود ندارد.

لوبین در مصاحبه جدیدش با CNN می‌گوید بلاک چین به عنوان یک سیستم نوین هر گونه دارایی را در بر خواهد گرفت و این سیستم تازه در ابتدای راه خود قرار دارد.

ویتالیک فوق العاده است، اما من باید با او در این رابطه مخالفت کنم. این تکنولوژی بر ساخت نظام اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چند دهه آینده تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین ما واقعا در ابتدای راه هستیم. تکاملات بسیاری در طول این مسیر رخ خواهد داد. این تکنولوژی هنوز به بلوغ کامل نرسیده است. اما در این فضا تکاملاتی بسیاری رخ خواهد داد و هر پدیده ای که اکنون به مثابه یک دارایی قلمداد می‌شود، احتمالا در آینده در شکل دارایی دیجیتالی خود را عرضه خواهد کرد. بنابراین رشد بسیار زیادی پیش رو است.

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا