اخبار آلتکویناخبار اتریوماخبار عمومی

موسس اتریوم در نقش مدافع تتر USDT ظاهر شد!

یکی از تاثیرگذاران در جامعه ارز دیجیتال، اقدام به پشتیبانی از تتر USDT کرد. تتر یک استیبل کوین جنجالی می‌باشد که منتقدان، ادعا می‌کنند برای دستکاری قیمت بیت کوین از آن استفاده شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

جوزف لوبین موسس اتریوم طی مصاحبه ای بیان کرد، وی معتقد است USDT با دلار فیزیکی و نسبت یک به یک پشتیبانی می‌شود.

لوبین خاطر نشان کرد:

تتر پروژه جالبی است. بر اساس تحلیل های ما که شامل صحبت با افراد این حوزه می‌باشد، معتقدیم که تتر با نسبت یک به یک توسط دلار آمریکا در حساب های بانکی پشتیبانی می‌شود. در رابطه با دستکاری بازار مطمئن نیستم که مستقیما به تتر مربوط باشد.

طبق گزارشات، منتقدان مختلفی ادعا می‌کنند که تتر بازار را دستکاری می‌کند. در مطالعه ای که سال جاری منتشر شد، محققین دانشگاه تگزاس بیان کردند رابطه بین تغییرات قیمت بیت کوین و صدور تتر بیانگر این است که تتر همراه با بیتفینکس سپرده جزیی در بانک داشتند و از توکن های بدون پشتوانه برای تغییر قیمت بیت کوین استفاده می‌کردند.

ارزش بازار تتر USDT

تتر تاکنون حسابرسی مستقلی ارائه نداده است تا این ادعا را رد کند، اما یک شرکت حقوقی را برای بازرسی مسائل مالی خود استخدام کرده است. این شرکت که توسط رییس سابق اف‌بی‌آی تاسیس شده است، گزارش داد که تا ماه ژوئن تتر بیش از توکن های صادر شده پشتوانه دلاری دارد.

لوبین که اکنون رییس ConsenSys، یک استودیو توسعه اتریوم با بیش از ۱۱۰۰ کارمند می‌باشد، گفت اگر دستکاری در بازار ارز دیجیتال وجود داشته باشد به دلیل آن است که پلتفرم های معاملاتی در مقایسه با بورس های اوراق بهادار قانونمند نمی‌باشند.

وی بیان کرد به قانونمندی بهتری نسبت به اکسچنج های متمرکز دست خواهیم یافت و کمتر شاهد نوسان قیمت خواهیم بود.

لوبین اذعان داشت، انتظار می‌رود که توکن های غیرمتمرکزتری جایگزین تتر شده و به برترین استیبل کوین در بازار ارز دیجیتال تبدیل شوند.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا