اخبار اتریوم

تلاش جامعه اتریوم برای ایجاد شغل در حوزه بلاکچین!

طی روند نزولی ارز دیجیتال، بسیاری از شرکت های مرتبط با بلاک چین و کریپتو، تعداد زیادی تعدیل نیرو داشتند که از بین آن ها می‌توان به کانسنسیس (ConsenSys) با ۱۳ درصد و استیمیت (Steemit) با ۷۰ درصد تعدیل کارمندان اشاره کرد. ماریا پاولا فرناندز، مدیر شعبه اتر برلین (ETHBerlin)، در تاریخ ۷ دسامبر در توییتر و گیت هاب ریپازیتوری یا منبعی از اسامی کسانی که اخیرا اخراج شده اند را ایجاد کرده است تا این افراد با شرکت ها و افرادی که به دنبال استخدام کارمند می‌باشند ارتباط یابند.

کمک به افراد اخراج شده قبل از کریسمس

اخراج های اخیر شرکت هایی نظیر کانسنسیس (ConsenSys)، اسپنک چین (Spank Chain)، بیت مین (Bitmain) و استیمیت منجر به این موضوع شده است که افراد زیادی در حوزه کریپتو شغل خود را از دست خواهند داد.

طبق توییت فرناندز، وی معتقد است که کمک به این افراد در خصوص پیوستن به شرکت های حوزه کریپتو موضوعی ضروری و مهم است. فرناندز از روابط و شبکه خود استفاده می‌کند و این خبر را از طریق توییتر منتشر می‌کند تا این افراد قبل از کریسمس صاحب شغل شوند. توییتر وی اخیرا شامل شرکت های حوزه کریپتو شده است که به دنبال استخدام افراد می‌باشند. شرکت های نظیر آراگون (Aragon)، اپرا (Opera)، پولیمث نتوورک (Polymath Network)، پریتی (Parity)، نئوفاند (Neufund) و حتی موسسه Web3.

به منظور تسهیل این فرآیند، فرناندز مخزن گیت هاب و فهرستی از مشاغل را تهیه کرده است تا شرکت های حوزه بلاک چین و کریپتو بتوانند فرصت های شغلی خود را به اشتراک بگذارند. وی لینک دیتابیس گیت هاب و دستورالعمل دقیق را در توییتر خود قرار داده است. همانطور که سایت گیت هاب نیز به این موضوع اشاره کرده است، این برنامه برای کمک به کسانی است که اخیرا اخراج شده اند و برای تمام اعضای جامعه کریپتو در دسترس می‌باشد.

علی رغم تلاش های فرناندز در ایجاد منبع گیت هاب با نام بخش غیرمتمرکزسازی، هنگامی که صحبت از نیاز کانسنسیس (ConsenSys) به تعدیل کارمندانش می‌شود، وی کاملا این موضوع را درک می‌کند. او خاطر نشان کرد که اگرچه مشاهده اخراج این افراد برای وی سخت است، با این وجود به تصمیمات شرکت ها نیز احترام‌ می‌گذارد.

علی رغم تلاش های فرناندز، به وی پیشنهاد رشوه شد و‌ حتی پیشنهادهایی نیز از شرکت های معروف بلاک چین دریافت کرد. با وجود این مسائل، نگرش کلی جامعه ارز دیجیتال به این موضوع بسیار حمایتگرانه بوده است. بسیاری از افراد و گروه های حاضر در این صنعت به فرناندز پیام داده و از وی به خاطر تلاش هایش تشکر کردند. فرناندز گفت که از مشاهده همکاری شرکت های ارز دیجیتال در این خصوص بسیار خرسند است و این موضوع نشان می‌دهد که جامعه ارز دیجیتال تا چه اندازه می‌تواند قوی و حمایتگر باشد.

نظر شما در مورد این اقدام جامعه اتریوم چیست؟

منبع
btcmanager

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا