اخبار بلاکچیناخبار عمومی

برنامه نویسی روی بلاک چین اتریوم آسان تر شد

جوزف لوبین بنیانگذار پروژه اتریوم بیانیه ای در خصوص بروز رسانی جدید ترافل اعلام کرد. وی در توییتر خود نوشت توسعه دهندگان هم اکنون می توانند به ترافل، دریزل و گاناش دسترسی داشته باشند تا اتریوم را بسیار کارآمدتر بررسی و توسعه دهند. وی در توییتر خود گفت:

وبسایت جدید و زیبای Trufflesuite بسیار مرا تحت تاثیر قرار داده است. توسعه دهندگان می‌توانند از ترافل، دیزل و گاناش استفاده کنند تا بررسی و توسعه اتریوم را بسیار آسانتر کنند.

ترافل یک چهارچوب توسعه شبکه اتریوم می‌باشد و تمام اطلاعاتی را که توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند نیاز دارند در خود دارد. ادعا می‌شود که ترافل محبوب ترین پلتفرم توسعه اتریوم می‌باشد. ترافل همچنین دسترسی کاربران به مستندات برنامه، آموزش، الگوها و منابع را فراهم می کند. این وبسایت ۳ نوع خدمات جانبی به کاربران خود ارائه می‌دهد که عبارتند از:

آنچه در این مطلب می‌خوانید

دریزل (Drizzle)

کتابخانه هایی که مستقیما در دسترس کاربران قرار دارد و نوشتن برنامه های توسعه ای را آسان می‌کنند. ویژگی اساسی دریزل بر اساس ریداکس Redux می‌باشد که طبق اسناد موجود، برای برنامه های تحت جاوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران به تمام اطلاعات این بخش دسترسی دارند.

گاناش (Ganache)

یک بلاک چین خصوصی متعلق به اتریوم که مسئول اجرای تست ها و فرمان های توسعه دهندگان می‌باشد. افرادی که به سیستم عامل های ویندوز، مک یا لینوکس دسترسی دارند، از این سرویس به عنوان ابزار کاربری یا ابزار خط فرمان استفاده می‌کنند.

ترافل (Truffle)

یک پلتفرم توسعه ای سطح بالا و با کیفیت است که مسئول آزمایش طرح پیاده سازی دارایی بر روی بلاک چین می‌باشد. ترافل این کار را با استفاده از ماشین مجازی اتریوم (EVM) انجام می‌دهد که هدف آن آسانتر کردن امور برای توسعه دهنده می‌باشد.

بسیاری از شرکت های محبوب نظیر Aragon ،BitGo ،Digix ، Melonport و Shapeshift از این ۳ خدمات استفاده می‌کنند که برای عموم در دسترس بوده و تست و آزمایش را برای بلاک چین های خصوصی ارائه می‌دهد.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا