اخبار آلتکویناخبار اتریوم

اتر تا پایان سال سقف قیمتی خود را خواهد شکست!

تام لی که یکی از افرد خوش بین بازار کریپتو است ادعا می‌کند که اتر در حال آماده سازی شرایط برای بازگشت به حالت پیشین خود است و به شرایط قبل از افت قیمت به زیر ۲۰۰ دلار برمی‌گردد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

اتریوم در حال حاضر درگیر فروش عمده در بازار ارز دیجیتال می‌‌باشد تا به مسیر صحیح خود برگردد. لی رییس تحقیقات فاندسترت(Fundstrat)، بیانیه زیر را خطاب به مشتریانش بیان کرد:

 اتریوم در حال بازگشت به روند صعودی خود می‌باشد. در حال حاضر رویکردها و نگرش ها به آن بسیار منفی است.

اتر که در حال حاضر دومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است، قیمت پایین آن(حدود ۲۲۰ دلار) فاصله بسیار زیادی با عملکرد سال گذشته و بالاترین قیمت خود بالغ بر ۱۴۰۰ دلار در ماه ژانویه ۲۰۱۸ دارد.

اتر ماه جاری را با قیمت ۳۰۰ دلار شروع کرد ولی قیمت آن در تاریخ های ۹ و ۱۲ سپتامبر تا ۲۰۰ و ۱۷۰ دلار افت کرد. این افت چشمگیر قیمت اتر ممکن است به دلیل رشد نگرش های منفی درمورد عدم شفافیت خط مشی فناوری این پروژه، مسائل نظارتی، نقص های شبکه، افزایش رقابت از جانب سایر پلتفرم ها و از همه مهم تر فروش های عمده به صورت ICO ها باشد (نظیر EOS که در این بازار نزولی با فروش اتر به دنبال نجات سرمایه خود می‌باشند). به طور کل، اتر در سال جاری بیش از ۷۰ درصد ارزش خود را از دست داده است.

با این وجود لی معتقد است که احیا این ارز زیاد طول نمی‌کشد. طبق صحبت های این فرد خوش بین بازار کریپتو، در گذشته هر چهار بار که اتر نسبت به رقیبان خود عملکرد ضعیف تری داشته در نهایت با روند بهتری بازگشته است. رییس سابق ارائه استراتژی های شرکت جی پی مورگان نیز خاطر نشان کرد، در حالی که اتر از سایر ارزهای دیجیتال عقب افتاده است، عملکرد فعلی آن نشانه ای از سرمایه گذاری به همراه دارد.

در حالی که این ارز دیجیتال روند کند و آهسته بازیابی ارزش خود را دنبال می‌کند، لی تایید کرد که اتر علاوه بر چالش های فنی پیش رو، با ترس حاصل از فروش عمده توسط EOS و سایر تیم های ICO مواجه است. هرچند وی همچنان بیان کرد این ارز دیجیتال دوباره به اوج خود باز می‌گردد و تا انتهای سال با رشد ۷۰۰ درصدی به قیمت ۱۹۰۰ دلار می‌رسد.

منبع
cryptovest

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا