اخبار اتریوماخبار بلاکچیناخبار عمومی

لیگ بیسبال آمریکا در حال راه‌اندازی بازی کریپتویی!

لیگ اصلی بیسبال آمریکا (MLB) با راه اندازی بازی اتریوم MLB Crypto یک گام مهم در عرصه بلاک چین و کریپتو برداشته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

اگرچه هنوز این بازی بصورت رسمی راه اندازی نشده است اما سایت رسمی MLB Crypto آماده و قابل دسترسی است. کاربران می توانند به وسیله توکن اتر کلکسیون های MLB را خریداری و همچنین با انجام بازی و پشت سر گذاشتن مراحل این بازی جوایز گوناگونی دریافت کنند. این کلکسیون های خریداری شده می توانند شبیه به Cryptokitties از طریق بلاک چین اتریوم به کاربران دیگر فروخته شوند.  MLB هنگامی که  Cryptokitties در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، مشغول مذاکره با Lucid Sight بود .

کنی گرش نایب رئیس بخش بازی ها و تجارتهای مبادلاتی در MLB اذعان کرد که این بازی ثابت کرد که MLB Crypto در انتشار و توزیع حوادث بیسبال با کمک تکنولوژی بلاک چین موفق خواهد بود. گرش بیان کرد که آنها به دلیل محبوبیت بلاک چین و کریپتو وارد این جهان نشده اند بلکه کاهش چشمگیر طرفداران بیسبال در MLB در این فصل، آنها را واداشت تا از طریق بلاک چین میزان تقابل و حضور علاقه مندان به بیسبال را افزایش دهند.

در راستای این هدف، MLB Crypto به کاربران اجازه خواهد داد تا آنها محصولات متنوعی که نمادی از وقایع رخداده در لیگ MLB را خریداری کنند. گرش بیان کرد که :

 Red Sox تیم محبوب من است و در سری مسابقات اخیر پیروزی های فراوانی کسب کرده است به همین دلیل من می خواهم این پیروزی را در قالب یک سمبل و نماد خریداری کنم تا لذت این پیروزی برای من جاودانه شود. بسیاری از وقایع ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تمایل زیادی برای ثبت و گرامی داشت این احساس شادمانه دارند و از طرفی خرید چنین نمادهایی احساسی در شما ایجاد می کند همانند حسی که گویی در آن لحظه خاطره انگیز حضور داشته اید حتا اگر این حضور به صورت دیجیتالی باشد.

او همچنین اذعان دارد که:

بعضی از کاربران ما را متهم به راه اندازی طرح سریع پولدار شو می کنند در صورتی که آنها باید بدانند که MLB درچه‌ای است برای انتقال کلکسینهایشان به جهان دیجیتال

اما این بازی به نظر سخت و پیچیده می آید مخصوصا برای افرادی که هرگز از بلاک چین اتریوم استفاده نکرده اند. در همین راستا بنیان گذار شرکت Lucid Sight، اکتاویو هررا، از راه اندازی یک اپلیکیشن ساده برای موبایل را خبر داد تا تمامی کاربران بدون پیچیدگی بتوانند از MLB Crypto استفاده کنند. اما باید به این نکته مهم اشاره کرد که کاربران برای دسترسی به این اپلیکیشن در ابتدا باید یک حساب کاربری در یک صرافی دیجیتالی باز کنند تا اتر مورد نیاز را فراهم و از طریق Meta Mask (متامسک) که مرورگر اتریوم می باشد، انتقال دهند.

لازم به ذکر است که صد نفر اولی که در MLB Crypto ثبت نام کنند یک کلکسیون MLB به صورت رایگان هدیه خواهند گرفت و همچنین این کاربران بر اساس طرح ”  first-come-first-served” به صورت رندم کلکسیونهای گوناگون جایزه خواهند گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی را امتحان کرده‌اید؟

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا