اخبار بلاکچیناخبار عمومی

فیسبوک نیروی متخصص در حوزه بلاک چین استخدام می‌کند

فیسبوک با اعلام رسمی انتخاب مدیر بخش برنامه نویسی این شبکه ی اجتماعی، اوان چنگ، به عنوان سرپرست گروه مهندسین بلاک چین، ورود خود را به این عرصه به طور رسمی اعلام کرد.

اوان چنگ در بیو گرافی خود در توئیتر اعلام کرد که او یک متخصص در عرصه ی بلاک چین و ارزهای مجازی است. به گزارش کوین دسک شرکت فیسبوک یک تیم تحقیقاتی برای مطالعه و بررسی دقیق تر بر روی پدیده ی بلاک چین و تغییر فعالیت کاربران این ابر شبکه به یک فرصت اقتصادی در ماه مه خبر داد.

دیوید مارکوس یکی از بنیان گذاران و مدیران ارشد شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان رهبر این تیم  تحقیقاتی انتخاب شده است. مارکوس هم چنین عضو CoinBase و رئیس بخش مالی پی پال (PayPal) بوده است که انتخاب چنین فردی با چنین سابقه کاری نوید فعالیتهای گسترده ی مالی با ارزهای مجازی و همچنین ایجاد ICO های گوناگون در این شبکه را می دهد. در همین راستا هم فیسبوک اعلام کرده تا قصد دارد متخصصین در حوزه بلاک چین را به استخدام درآورد.

همچنین خبرها اذعان دارند که شرکت فیسبوک ممنوعیتی که تا به اکنون برای تبلیغ ارزهای مجازی در ماه ژانویه سال جاری اعمال کرده بوده است را لغو و در ماه جون تقاضانامه های تبلیغاتی گوناگونی را در این حوزه تجاری دریافت و مورد بررسی قرار داده است.اما همچنان تبلیغات مستقیم در رابطه با ICOها  و ارزهای مجازی در فیسبوک ممنوع است و هنوز این شرکت در حال بررسی تقاضانامه های دریافتی در حوزه تبلیغات این پدیده ی نوین است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا