اخبار آلتکویناخبار عمومی

مدیر سابق پی‌پال با استارتاپ توکن زیرو ایکس (۰x) همکاری می‌کند

مدیر اجرایی سابق پی‌پال، دیوید ساکس به عنوان مشاور به ۰x پیوسته است. ۰x پروتکل متن باز برای توکن معاملاتی است. ساکس که یکی از بنیانگذاران هاربر و یکی از شرکای کرفت ونچرز است این اخبار را در توییتر خود بیان کرد. انتظار می‌رود که این حرکت یک استاندارد صنعتی برای اوراق بهاداری که به صورت توکن توزیع می‌شود ایجاد کند و باعث پذیرش سریع تر توسط سرمایه گذاران و توسعه دهندگان نرم افزار شود. پروتکل ۰x توسط ویل وارن و امیر بنده علی تاسیس شده است. این افراد متوجه ضرورت نیاز به یک پلتفرم معاملات توکن قابل اعتماد و همتا به همتا برای توکن های ERC-۲۰ شده اند.

ویل وارن، مدیر عامل ۰x بیان کرد، پروتکل معاملاتی این شرکت کاملا ایمن است. هم چنین بیان کرد که وی انتظار دارد سیستم های بسته فعلی، که به شدت قانونمند می‌باشند، به سیستم های آزادتر، که وابسته به مکان معاملات نمی‌باشند تغییر کنند. پروتکل ۰x همچنین امکان سفارش خارج زنجیره را ارائه می‌دهد که این امر اجازه می‌دهد در زمان تغییرات و لغو سفارش ها هزینه های گس اتریوم را دور بزنند.

اوراق بهاداری که به صورت توکن توزیع می‌شود و مبتنی بر بلاک چین هستند، جانشنین دارایی های فیزیکی نظیر سهام، اوراق قرضه، املاک و غیره اند که تحت قوانین اوراق بهادار می‌باشند. از آنجایی که ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی نمی‌شوند، در مقایسه با اوراق بهاداری که به صورت توکن توزیع می‌شود در مقیاس بزرگتر و بیشتری می‌توان آن ها را معامله کرد.

جاش اشتاین مدیر عامل شرکت هاربر گفت توافق قانونی نیازمند شبکه های رو به رشدی نظیر ۰x می‌باشند که به اتصال و ایجاد ارتباط فروشندگان و خریداران سراسر جهان کمک می‌کند.

وی افزود:

با غلبه بر چالش های توافقات قانونی توکن سازی اوراق بهادار خصوصی، شرکت هاربر با قوانین و مقررات موجود در هر کشور، کار را برای صادرکنندگان و سرمایه گذاران راحت کرده است.

پذیرش اوراق بهاداری که به صورت توکن توزیع می‌شود رو به افزایش است اما هم چنان فاصله بسیار زیادی با سرمایه گذاری های رایجی نظیر بیت کوین دارند. نحوه معامله دارایی ها در حال تغییر تدریجی می‌باشد. ساکس معتقد است صنعت املاک از اولین دارایی های مهمی می‌باشد که به سیستم مالکیت مبتنی بر بلاک چین انتقال خواهد یافت.

دارایی های که به صورت توکن در می‌آیند، نقدشوندگی بیشتری ارائه خواهند داد که تقسیم و انتقال مالکیت را آسان تر می‌کند. در ماه جولای، شرکت سنت رجیس در کلرادو توکن های دیجیتال را به سرمایه گذارانی ارائه داد که خواهان در اختیار داشتن بخشی از دارایی های لوکس بودند. اپراتور اکسچنج بازار بورس سوییس SIX نیز اعلام کرده است که برای ایجاد اکسچنج قانونی برای اوراق بهادار توکن شده برنامه های خاصی دارد.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا