اخبار بیت کویناخبار عمومی

ادعای تحلیلگر وال استریت؛ بیت کوین برای بقا می‌جنگد!

شرکت رنسانس ماکرو ریسرچ بیان کرد اگر قیمت بیت کوین از سطح قیمت متوسط امسال آن پایین تر بیاید این ارز دیجیتال خسارت های جبران ناپذیری خواهد دید.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

بیت کوین ممکن است برای همیشه از بین برود

طبق گزارشات این شرکت تحلیل مالی، مسئله ای که بیت کوین در حال حاضر با آن مواجه است می‌تواند بسیار مهمتر از این بازار خرسی یا اصلاح قیمت بیت کوین باشد. این ارز دیجیتال ممکن است با بحران موجودیت خود مواجه شود زیرا سطح قیمت متوسط سالیانه آن با کاهش شدیدی روبرو شده است و آسیب قابل توجهی دیده است. رنسانس ماکرو ریسرچ بیان کرد که با شکست این سطح قیمت، بیت کوین برای همیشه از بین خواهد رفت.

قیمت بیت کوین

پس از اینکه بیت کوین سیر صعودی داشت و به ۸ هزار دلار رسید دوباره قیمت آن به ۷ هزار دلار برگشت و طی هفته گذشته تا ۱۴ درصد کاهش یافت. در تاریخ ۷ آگوست طی اخبار تعویق در تصمیم گیری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بر روی صندوق پیشنهادی ETF بیت کوین، ارزش آن با کاهش ۶ درصدی مواجه شد.

بر اساس گفته جف دیگراف -رییس تحقیقات فنی رنسانس- این موضوع برای سرمایه گذاران فقط بخش کوچکی از مشکلات پیش رو است. وی بیان کرد که اگر در سطح قیمت فعلی خللی ایجاد شود، BTC زمان زیادی برای بقا نخواهد داشت!

دیگراف بیان کرد:

این روند سینوسی نمودار برای فروشندگان کوتاه مدت خطرناک است. در این شرایط معمولا پس از اینکه نمودار روند افزایشی داشته باشد، به شکل مثلث رو به پایین درمی‌آید. حال اگر در رشد بعدی خللی ایجاد شود، می‌توان اینطور در نظر گرفت که ارزش دارایی مورد نظر به طور دائم از بین رفته و بازی تمام شده است.

اخبار ناخوشایند

سخنان دیگراف اخبار بدی برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال خواهد بود زیرا او شخصیتی است که بازار، چشم به سخنان او می‌دوزد و تاثیری زیادی بر بازار دارد. دیگراف به عنوان یکی از افراد پیش بینی کننده های معروف وال استریت شناخته شده می‌باشد. وی به دلیل تحلیل و پیش بینی های دقیق معروف است. دیگراف بیش از ده سال توسط مجله اینوستر، جز برترین تحلیلگران فنی انتخاب شده است و در سال ۲۰۱۴ به عنوان فرد مشهور و پر آوزاه تالار علمی پژوهشی موسسه سرمایه گذاران معرفی شد.

مسئله پر اهمیت برای سرمایه گذار این است که یکی از بهترین تحلیلگران وال استریت سناریویی را به تصویر کشیده است که نه تنها بیت کوین در حال حرکت به سوی بازار خرسی نمی‌باشد بلکه ممکن است با خسارت های دائمی مواجه شود. بیت کوین در سال ۲۰۱۸ حدود ۵۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

طبق گزارش CCN دن مورهد مدیر عامل شرکت پنترا کپیتال سرمایه گذاران را موظف کرده است تا نسبت به تاخیر پاسخگویی SEC در خصوص ETF پیشنهادی بیت کوین، بیش از حد واکنش نشان ندهند، زیرا بیت کوین به راه خود ادامه می‌دهد و هنوز پابرجاست.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا