اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

خرید و فروش مقدار زیاد ارز بدون تاثیرگذاری در قیمت آن در اکسچنج Gemini

اکسچنج Gemini اعلام کرده است که در این هفته گزینه Gemini Block Trading را برای بیت‌کوین و اتر راه اندازی خواهد کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

Block trading که به سفارش بلوک هم شناخته می شود، سفارش یا تجارت برای فروش یا خرید مقدار زیادی ارز است. زمانیکه دو طرف معامله تمایل دارند سهام یا ارز خود را در یک قیمت از پیش تعیین شده مبادله کنند، این ویژگی کاربرد دارد. این رویکرد یک روش رایج است که اغلب توسط صندوق‌های تامین‌کننده و سرمایه‌گذاران نهادی در بازار سهام که می‌خواهند از قیمت‌های متفرقه در بازار آزاد جلوگیری کنند، استفاده می‌شود.

این صرافی که توسط کامرون و تایلر وینکلووس اداره می شود،  در پستی اعلام کردند مشتریان قادر به خرید و فروش مقادیر زیادی از دارایی‌های دیجیتالی، خارج از دفتر سفارش Gemini هستند. این موضوع باعث ایجاد یک گزینه اضافی برای شناوری نقدینگی در هنگام تجارت در اندازه‌های بزرگتر خواهد شد. این ویژگی در صبح روز ۱۲ آوریل به پلت‌فرم این صرافی اضافه شد و امیدوار است تا بتواند بهترین قیمت‌ها را برای مشتریان داشته باشد.

با توجه به توضیحاتی که در پست منتشر شده آمده، مشتری در Block trading گزینه‌های خرید و فروش، مقدار، حداقل مقدار مورد نیاز، محدودیت قیمت، و یا علاقه به خرید را خواهد داشت. و در مقابل، سازنده بازار فقط کمیت، حداقل مقدار و قیمت را می‌بیند و دریافت می کند؛ آنها هیچ اطلاعات دیگری را در مورد Block trading دریافت نمی کنند. در نهایت اگر دو طرف معامله با قیمت و مقدار ارز یا سهام مورد نظر توافق داشته باشند، بلوک سفارش تایید و اضافه خواهد شد.

طبق گزارش رویترز، Block trading در دنیای بورس و سهام بسیار رایج شده و به نظر مورد پسند خریداران و فروشندگان است. این شیوه شبیه روشی به نام OTC (پیشنهادهای روی میز) است و طبق گزارش شرکت Circle در ۱۲ ماه گذشته، ماهیانه رقمی حدود ۴ میلیارد دلار از تراکنش‌های بیت‌کوین را از این روش انجام داده است.

منبع
newsbtc

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا