اخبار آلتکویناخبار عمومیاطلاعیه صرافی

مجوز قانونی لایت کوین برای اضافه شدن در صرافی بزرگ!

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی جمینای که برادران وینکلووس صاحب آن هستند، تاییدیه قانونمند افزودن لایت کوین به لیست خود و معامله آن را کسب کرده است.

اریک واینر نایب رییس بخش مهندسی جمینای به معامله کنندگان حاضر در این صرافی اطلاع می‌دهد که می‌توانند از تاریخ ۱۳ اکتبر نسبت به واریز لایت کوین در حساب های خود اقدام کنند. معامله لایت کوین از تاریخ ۱۶ اکتبر فعال خواهد شد.

این کوین پس از کوین های بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و زی کش (ZEC) چهارمین کوین مورد پشتیبانی این پلتفرم خواهد بود. در پی این خبر، معامله جفت های لایت کوین با سه کریپتوی دیگر و هم چنین با دلار آمریکا امکان پذیر خواهد بود.

پست واینر تعهدات امانی و قوانین بانکداری تحت نظارت دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) صرافی جمینای را تاکید می‌کند. پست وی خاطر نشان می‌کند که پشتیبانی از معامله لایت کوین، نتیجه همکاری نزدیک با ناظران می‌باشد و این صرافی به گسترش رویکرد خود مبنی بر تقدم امنیت بر سایر امور ادامه می‌دهد.

این پست هم چنین بیان می‌کند که پشتیبانی از بیتکوین کش (BCH) نیز در نظر گرفته شده بود. هرچند به دلیل سطح بالای عدم قطعیت در جامعه بیتکوین‌ کش در خصوص یک یا بیش از یک فورک سخت احتمالی برنامه ریزی شده برای ماه نوامبر، جمینای تصمیم گرفته است تا پشتیبانی از این دارایی را به تاخیر بیاندازد:

برخی از فورک های مورد بحث فاقد ویژگی محافظت از بازپخش می‌باشد که برای پشتیبانی توسط جمینای مورد نیاز است. به این دلیل، عرضه واریز، برداشت و معامله بیتکوین کش را تا ماه نوامبر و پس از تایید فورک ها و سلامت اکوسیستم بیتکوین کش به تعویق می‌اندازیم.

اوایل ماه جاری، جمینای اعلام کرد پوشش بیمه را برای دارایی های دیجیتال مورد پشتیبانی خود از جانب شرکت خدمات بیمه Aon فراهم کرده است که مکمل پوشش بیمه سپرده گذاری فدرال (FDIC) می‌باشد.

برادران وینکلووس اخیرا نیز تاییدیه NYDFS را برای عرضه استیبل کوین خود دریافت کرده اند. این استیبل کوین به اسم دلار جمینای است و با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. مدتی بعد، برادران وینکلووس مشاورانی را استخدام کردند که بر پتانسیل گسترش جمینای به بازار انگلستان نظارت کنند‌.

دیدگاه شما در مورد فعالیت های شرکت جمینای چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا