اخبار آلتکویناخبار بلاکچیناخبار عمومی

ملاقاتی بزرگ؛ دعوت گوگل از موسس کاردانو

ارز رمزنگاری شده کاردانو که بنیان‌گذار آن از موسسان اتریوم بوده است، این مدت اخیر بسیار خبرساز بوده است. آخرین خبری هم که دیروز منتشر شد، جالب توجه و حائز اهمیت بود. شرکت بزرگ گوگل از موسس کاردانو – چارلز هاسکینسون- دعوت کرده است تا در لندن ملاقاتی با هم داشته باشند. تیم کاردانو اعلام کرده که به زودی جزئیات بیشتری درباره این جلسه منتشر خواهد کرد. بسیاری در مورد این اتفاق هیجان زده هستند و اعتقاد دارند این ملاقات می تواند یک نشانه بزرگ از یک همکاری در آینده باشد که ممکن است اتفاق بیفتد.

تا امروز اخباری که منتشر شده مبنی بر این است که در این جلسه، هاسکینسون کاردانو را به تیم گوگل معرفی کرده است و اطلاعات پایه‌ای در این زمینه داده است. بعد از این صحبت‌های کلی، درمورد الگوریتم مورد استفاده در شبکه کاردانو هم صحبت شده است. چارلز گفته که نام این الگوریتم، اوروبوس‌ (Ouroboros) است و تقربیا شبیه همان الگوریتم گواه اثبات سهام (PoS) است و شخصی که دارنده کوین در شبکه باشد قادر خواهد بود، تراکنش‌ها را تایید کند. این روش به این معنی است که هرچقدر یک شخص دارایی بیشتری داشته باشد، قدرت ماینینگ (استخراج) آن بیشتر خواهد شد. چارلز معتقد است این شیوه باعث می‌شود تا کاربران به دنبال مشارکت بیشتر در شبکه باشند.

هاسکینسون همچنین درباره شرکت جدید خود IOHK و اهداف آن صحبت کرده است. او اعلام کرد که فعلا پروژه را روی یک شبکه آزمایشی بررسی و مورد تست قرار می‌دهند تا از تمام ابعاد مورد بررسی قرار گیرد. قرار است یک نسخه برای پیش نمایش روی یک قرارداد هوشمند و ماشین مجازی پیاده شود. ماشین مجازی در حقیقت ابزاری هستند که قراردادهای هوشمند می‌توانند روی آنها پیاده شوند. این ابزار همچنین می‌تواند کدهای نوشته شده و برنامه کلی یک قرارداد را بررسی کند و اگر مشکلی داشته باشد، این ابزار می تواند بسیار مفید باشد.

این جلسه می‌تواند آینده روشن نه تنها برای کاردانو و تیمش، بلکه برای کل دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشد. این قبیل اتفاقات در دنیای تکنولوژی بسیار زیاد است، اما اینکه نتیجه این نشست‌ها چه خواهد بود، موضوعی است که همیشه برای کاربران این حوزه مهم خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا گوگل با این دعوت قصد داشته تا وارد دنیای کریپتوکارنسی شود؟

منبع
meedax

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا