اخبار بیت کویناخبار عمومی

پروژه بکت (Bakkt) تا ۲۴ ژانویه به تعویق افتاد!

پلتفرم معاملاتی قراردادهای آتی بیت کوین بورس بین قاره ای، عرضه محصول بکت (Bakkt) را به تعویق انداخت. محصول بکت در ماه آگوست رونمایی شد و قرار بود که در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) عرضه شود، بسیاری تحلیل کرده بودند که بکت می تواند قیمت بیت کوین را به شدت افزایش دهد. اما طبق بیانیه منتشر شده در سایت رسمی این شرکت، عرضه و اجرای آن به تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۴ بهمن) موکول شد. انتظار می‌رود که عملیات معاملاتی و انبار ذخیره سازی در این تاریخ آغاز شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این پلتفرم توضیح داد:

این چارچوب زمان بندی جدید، پیش از آغاز معاملات و ذخیره سازی قرارداد، زمان بیشتری را برای مشتریان و اعضای پایاپای فراهم خواهد کرد.

کلی لوفلر، مدیر عامل شرکت بکت، در این بیانیه توضیح داد که میزان سرمایه و سود این شرکت و همچنین فعالیت لازم برای بررسی و رفع نقص های این محصول علل اصلی تاخیر هستند. او همچنین افزود:

همانطور که می دانید مواردی در ارائه و اجرای یک محصول از قبیل آزمایش کردن و بررسی خطرات و نقصان احتمالی امری طبیعی است و در حوزه کریپتو، یک محصول و یا به تعبیری یک کلاس دارایی جدید نیز جدای از این فرایند نیست. از آنجایی که ما هنوز بر روی این محصول کار می کنیم پس تغییر برنامه زمان بندی ما برای عرضه این محصول امری غیر معقول نیست.

پیش از این پیش بینی می شد که بکت تا تاریخ ۱۲ دسامبر محصول آتی خود را ارائه می دهد. تاریخ جدید هنوز از منظر نهادهای قانونی به تصویب نرسیده است و می توان این مسئله را نشانه عدم دریافت تاییدیه این پلتفرم قلمداد کرد.

این پلتفرم قبلا اذعان کرد که قرارداد های آتی بیت کوین را به صورت فیزیکی راه اندازی خواهد کرد، به این معنی که مشتریان پس از انقضای قراردادهای خود به جای معادل نقدی، بیت کوین دریافت می کنند.

کلی لوفلر در روز سه شنبه اذعان کرد که این شرکت جدای از قراردادهای آتی بیت کوین محصولات دیگری نیز ارائه خواهد داد. وی افزود:

ما در حال بهره برداری از استارتاپ خود برای گسترش فعالیت و خدمات خود هستیم. در هفته های آینده در رابطه با برخی از این محصولات توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد، اما مفتخرم اعلام کنم که ما در کیف پولهای سرد (آفلاین) بیمه بیت کوین ارائه خواهیم داد و در حال راه اندازی این بیمه برای کیف پول های گرم (آنلاین) در قالب ساختار انبار بکت هستیم.

او همچنین اذعان کرد که این شرکت بر ساخت یک انبار سازمانی ارزهای دیجیتال تمرکز کرده است و افزود “ما معتقدیم این یک گام مهم در راستای افزایش و جلب اعتماد در رابطه با این گونه کلاس دارایی است.

بکت در گذشته اعلام کرده بود که با BCG، مایکروسافت و استارباکس همکاری می کند. این شرکت ها در هر دو زمینه تجربه مشتری و مدیریت ریسک برای  تولید این محصول، به بکت کمک کردند.

به نظر شما آیا محصول بکت می تواند تاثیری در بازار بگذارد؟

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا