اخبار بلاکچین

از این پس آیوتا را در کیف پول سخت افزاری لجر ذخیره کنید!

موسسه آیوتا (IOTA) یک شرکت خصوصی و متمرکز بر فناوری دفترکل توزیع شده  امروز از همکاری جدید خود با شرکت لجر، یکی از پیشروهای امنیتی بلاک چین و ارز دیجیتال خبر داد. طی این همکاری توکن های آیوتا قابلیت اضافه و ذخیره شدن در کیف پول سخت افزاری امن لجر را خواهند داشت.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس به کاربران این امکان را می دهد تا اکنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را داشته باشند. این کلیدها  اجازه دسترسی را به توکن های آیوتا در یک‌ چیپ امن و پیشرفته می‌دهند. کیف پول های سخت افزاری لجر با کیف پول آیوتا ترینیتی (IOTA Trinity Wallet) و کیف پول رومئو (Romeo Wallet) ادغام شده تا کلید حساب کاربران را از رایانه یا گوشی های هوشمند جدا کند و یک لایه امنیتی دیگر برای جلوگیری از حمله هکرها فراهم کند. کاربران می توانند تراکنش ها را در کیف پول سخت افزار لجر خود به عنوان بخشی از پروتکل امنیتی تأیید کنند.

اریک لارچوکی، مدیر عامل شرکت لجر اظهار داشت:

ارائه بالاترین سطح امنیت و کیفیت، تمرکز اصلی هر دو شرکت لجر و آیوتاست. همکاری این دو تیم باعث ایجاد تلاش مضاعف و معطوف به توسعه ویژگی های تطبیق پذیری می‌شود. این ویژگی به کاربران امکان دسترسی، ذخیره و‌ مدیریت توکن های آیوتا در دستگاه های لجر را می‌دهد. ورود آیوتا به لجر را خوش آمد گفته و از آن استقبال می‌کنیم.

لجر چگونه متفاوت است؟

کیف پول لجر با یک سیستم عامل مشخص (OS) به نام BOLOS ساخته شده است. چیپ ایمن EAL۵+ که در کیف پول سخت افزاری استفاده شده همانند چیپ بکار رفته در کارت های اعتباری یا گذرنامه است. این پلتفرم که در برابر حملات مقاوم می‌باشد، طبق قوانین و مقررات ایمنی که توسط نهادهای قانونی و افراد مسئول تعیین شده است قادر به میزبانی ایمن از برنامه ها و داده ها می‌باشد. هک کردن این کیف کار بسیار دشواری است، در حالی که میکروکنترلرهای عمومی به راحتی توسط آماتورها هک می‌شوند.

دیوید Sønstebø  بنیان گذار آیوتا بیان کرد:

کیف پول های سخت افزاری به عنوان امن ترین راه برای ذخیره ارز دیجیتال در نظر گرفته می شوند. در آیوتا، ما به ارائه امن ترین و قابل استفاده ترین کیف پول ارز دیجیتال متعهد شدیم. کیف پول ترینیتی در راه تحقق این تعهد و هدف است و امروز ما مفتخریم که گام بعدی این همکاری را اعلام کنیم. لجر شهرت خوبی در امنیت و اعتبار به دست آورده است و این انتخاب طبیعی برای ادغام با تریتنیی بود. ما از نحوه عملکرد جامعه خود، توسعه دهندگان آیوتا و تیم لجر برای تحقق چنین پلتفرمی به خود می بالیم.

آیوتا مبتنی بر یک فناوری دفترکل توزیع شده متن باز است(Tangle) که از بلاک چین پیشی گرفته است. آیوتا طراحی شده است که بدون کارمزد تراکنش و یکپارچگی داده ها مقیاس پذیر باشد و آینده اینترنت اشیا را قدرت بخشد.

برنامه آیوتا در حال حاضر در لجر لایو برای لجر نانو اس در دسترس می باشد. این برنامه توسط توسعه دهندگان جامعه آیوتا ایجاد شده است.

به نظر شما همکاری آیوتا و لجر با هم چه میزان از امنیت را فراهم خواهد کرد؟

منبع
ledger

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا