اخبار آلتکویناخبار عمومی

توکن پیام رسان Kik درنهایت کاربردی شد

کین (Kin) ارز دیجیتالی که توسط اپلیکیشن کیک (Kik) ارائه شده است، اکنون برای ۱۰۰۰ آزمونگر بتا در این اپلیکیشن در دسترس است. کیک با استفاده از توکن های عرضه اولیه پول (ICO) صد میلیون دلار رشد کرد و اولین اپلیکیشنی است که ارز دیجیتال را در پلت فرم اصلی خود ارائه می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

لارا نیوتن، مدیر تولید کیک بیان کرد:

بر این باوریم ارز کین کمک می‌کند تا کاربران تجربه بهتری با کیک داشته باشند.

تد لیوینگستون مدیرعامل و موسس کیک اذعان کرد که قصد دارد کین را به بیشترین ارز مورد استفاده در دنیا تبدیل کند؛ البته ارائه کین به کاربرهای بیشتر قدمی بحرانی خواهد بود. وی همچمنین افزود:

بلاک چین فناوری جدید و پیچیده ای است، اما کاربران برای استفاده از این فناوری نیازی به فهم دقیق و عملی از آن ندارند. با وجود تجربه های جدید قصد داریم به شما نشان دهیم که تجربه کار با ارز دیجیتال چقدر می‌تواند ساده و بی دردسر باشد.

با این حال عملکرد اولیه این ارز به شدت محدود خواهد بود. آزمونگرها با تکمیل آزمون های کوتاه مانند جواب دادن به سوالات یا تماشای فیلم آموزشی در اپلیکیشن، می توانند ارز کین بدست بیاورند. سپس می توانند از این توکن ها در خرید تم های پریمیوم برای صفحه چت خود استفاده کنند. در طی این دوره آزمایشی کاربران نمی توانند توکن ها را به حساب واریز با برداشت کنند.

ترکیب و یکپارچه سازی کین و کیک، نقطه عطفی برای ارز دیجیتال بود که دچار مسیر رشد نابرابر شد. توسعه دهندگان علت این موضوع را عدم وجود بلاک چین مقیاس پذیر عنوان کردند، این بلاک چین باید قابلیت پاسخگویی به فعالیت میلیون کاربر را داشته باشد.

به گزارش CCN، کین بر روی بلاک چین ERC-۲۰ شبکه اتریوم ساخته شده است اما توسعه دهندگان بیان کردند که این بلاک چین هم کند است و هم راحت انباشته می شود. آنها سپس تصمیم گرفتند که توکن ها را از استلار (Stellar) انتقال دهند. استلار که شامل مدل های یکپارچه می باشد، تراکنش های ارزان تر و سریع تر را امکان پذیر می سازد.

استلار ارزش بازار کمتری نسبت به اتریوم دارد و نقدینگی آن به مراتب کمتر است. به همین دلیل تیم توسعه دهنده کین تصمیم گرفت آن را به شکل موازی در دو شبکه راه اندازی کند تا از مزایای هر دو بهره ببرد.

کین روی استلار فورک زد تا بلاک چین جدیدی بر پایه XLM بسازد. کیک بر اساس آزمایش اخیر خود گفت، بلاک چین جدید می تواند تعداد ۱.۲ میلیون تراکنش را در روز پردازش کند. به عبارت دیگر سرعت پردازش آن ۲۰ تراکنش در هر ثانیه است.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
5 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا