اخبار بلاکچیناخبار عمومی

موفقیتی دیگر برای شرکت LG؛ راه اندازی اولین بلاک چین عمومی در کره جنوبی

سازمان تولید اسکناس و چاپ اسناد امنیتی در کره جنوبی (KOMSCO)، یکی از زیرمجموعه های شرکت LG به نام LG CNS را برای راه‌اندازی یک پلتفرم بلاک چینی برای بخش عمومی انتخاب کرد. این شرکت مسئولیت ارائه سرویس هایی مثل ایجاد توکن برای عموم مردم را نیز بر عهده خواهد داشت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

طبق گزارش نشریه بیزینس کره، LG CNS توسط KOMSCO به عنوان شرکت تولید کننده و ارائه دهنده اولین پلتفرم بلاک چین کشور کره برای عموم مردم انتخاب شد.

شرکت KOMSCO، شرکتی دولتی در زمینه صدور و چاپ اسناد بانکی، سکه‌ها، تمبرها، پاسپورت‎‌ها و سایر اسناد دولتی می باشد. این شرکت به دنبال ارائه خدمات کلیدی و مهمی مانند صدور توکن های عمومی، تاییدیه‌های دیجیتالی و گواهینامه‌ها در بستر یک بلاک چین عمومی می‌باشد. این بلاک چین در فضای کلود اجرا خواهد شد.

تولید یک ارز دیجیتالی

بلاک چین مد نظر روی بستر پلتفرم بلاک چین شرکت LG که موناچِین نام دارد، ایجاد خواهد شد. این پلتفرم داخلی شرکت LG که در ماه می میلادی راه اندازی شده است مخصوص تاییدیه‌های دیجیتالی، مدیریت زنجیره‌های تامین دیجیتالی و مهمتر از همه برای ارز دیجیتالی می‌باشد. بر اساس گزارش CCN، موناچین به کاربران خود این امکان را می‌دهد که کیف پول‌های ارز دیجیتالی خودشان را ایجاد کنند. مسئولین LG CNS هنگام انتشار موناچین گفته‌اند که این ویژگی دولت‌های محلی را قادر می سازد تا پرداخت‌های آسان داشته باشند و ارز محلی را از طریق بلاک چین صادر کنند.

طبق گزارش نشریه بیزینس کره، اتحادیه KOMSCO در نظر دارد این توکن‌های عمومی را به صورت گیفت دیجیتالی ایجاد کند و آنها را با همکاری دولت محلی و دانشگاه‌ها به کیف پول‌های دیجیتالی کاربران توزیع کند.

صدور سند و تایید آن

شرکت KOMSCO همچنین در نظر دارد یک سرویس تاییدیه دیجیتالی ارائه دهد تا کاربران بتوانند سریعا هویت خود را از طریق بیومتریک و به وسیله گوشی‌های هوشمند تایید کنند. این ویژگی به عموم مردم کمک می ‌کند تا سریع تر برای استفاده از این سرویس‌ها اقدام به ثبت نام کنند. در اقدام مشابه دیگری در این هفته، یک گروه بانکداری ملی شامل بانک‌های تجاری کره، می‌خواهد پلتفرم تایید هویت مشتریان در بستر بلاک چین را راه اندازی کند.

شرکت LG CNS با همکاری KOMSCO در حوزه سرویس های تاییدیه اسناد نیز فعالیت می‌کند تا به طور دقیق اصل یا جعلی بودن اسناد را تشخیص دهد. این گزارش بیان می کند که : کسانی که با اسناد کاغذی سروکار دارند، بدون مواجهه با مشکل اسناد جعلی می توانند اسناد را ایجاد، ثبت و ارسال کنند و یا آنها را به اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا