اخبار آلتکویناخبار عمومی

پیام‌رسان لاین، اکسچنج ارزهای دیجیتالش را معرفی می‌کند

شرکت لاین اعلام کرد که یک صرافی مخصوص ارزهای دیجیتال را توسعه می‌دهد؛ اما این سرویس از همان ابتدای کار برای تمام کاربران در دسترس نخواهد بود. سرویس جدید لاین که BITBOX نام دارد، از ماه جولای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ البته در ابتدای کار دسترسی به این سرویس برای کاربران در دو کشور آمریکا و ژاپن میسر نخواهد بود. به‌طور حتم اصلی‌ترین دلیلی را که باعث شده است تا لاین در کشور ژاپن سرویسی را ارائه نکند، باید در قوانینی جستجو کرد که سازمان‌های نظارتی در خصوص فعالیت صرافی‌ها وضع کرده‌اند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

لاین اعلام کرده است که حداقل ۳۰ ارز رمزنگاری شده در بیت‌باکس قابل معامله خواند بود. همچنین این سرویس خدمات خود را در ۱۵ زبان مختلف به کاربران لاین ارائه خواهد داد، حال آنکه زبان ژاپنی جزو این ۱۵ زبان نیست. لاین در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

لاین در تلاش است تا سرویس‌های مالی خلاقانه‌ای را برای لاین ایجاد کند. هدف از توسعه‌ی چنین سرویس‌هایی، تسهیل فضا برای ارتباط پول با کاربران در این سرویس است. بیت‌باکس فقط امکان تبادل ارزهای رمزنگاری شده را برای کاربران فراهم می‌کند و نمی‌توان در این سرویس با استفاده از پول‌های رایج به خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده پرداخت. به بیان بهتر، با استفاده از این سرویس تنها می‌توان ارزهای رمزنگاری شده را با استفاده از همین ارزها خرید و فروش کرد.

لاین اطلاعات کاملی را از تمام ارزهای دیجیتالی که در این سرویس اجازه‌ی مبادله خواهند داشت، ارائه نکرده است؛ البته از ارزهایی نظیر بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین نام برده شده است. در ماه ژانویه اولین اخبار در رابطه با توسعه‌ی یک سرویس مالی توسط لاین منتشر شد. باید دید که لاین چگونه سرویس صرافی خود را برای بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر خود در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد داد. بیت‌باکس تنها سرویس مالی لاین نیست. این کمپانی پیش‌تر سرویس پرداخت لاین‌پی را معرفی کرده بود که در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده‌اند. لاین در نظر دارد تا لاین‌پی را به بیت‌باکس متصل کند.

منبع
زومیت

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا