اخبار بلاکچیناخبار بیت کوین

فروش سه خانه مجلل به قیمت ۴۲۰ بیت کوین در منطقه مونته نگرو

سه خانه در منطقه بودوا مونته نگرو کشوری در جنوب خاوری اروپا فروخته شد. این خانه های مجلل نزدیک منطقه coastal قرار دارد که یک منطقه ی توریستی بوده و کنار دریای آدریاتیک می باشد. بر اساس گفته نایلا امیلفرابا مدیر AMIA و اداره دفتر اسناد رسمی، این خانه‌های مسکونی تقریبا به قیمت ۴۲۰ بیت کوین (۳/۲ میلیون دلار) فروخته شدند.

امیلفرابا بیان کرد که این فروش برای کشور یکی از بزرگترین معاملات بوده است. این شرکت توانسته تجار بودوا متقاعد کند که ارزهای دیجیتالی را نیز قبول کنند. امیلفرابا و AMIA علاوه بر بخش خرید ملک، رستوران Beach Lounge، هتل Dukley دالکی و تفرجگاه ساحلی Dukley Marina  را متقاعد کرده اند تا پرداخت بیت کوینی را نیز بپذیرند.

AMIA بیان کرد، شرکت ما برخلاف بسیاری که هنور به کریپتوکارنسی ها مشکوکند، اولین شرکتی است که در این منطقه اقدام به فروش املاک با ارزهای دیجیتالی کرده است.

فروش خانه با بیت کوین سریع تر از روش های سنتی

یکی از مشتریان ۲۵ ساله ی  فرانسوی است اعلام کرد که فرایندهای تسویه بسیار سریع تر از روش سنتی بستن قرارداد مسکونی صورت گرفت. دفتر اسناد رسمی بودوا، دفتر حقوقی Pantović و وکلای قانونی Prelević شاهدین این قرارداد بودند. پس از امضای رسمی مدارک، و انتقال بیت کوین وجوه خیلی سریع به یورو تبدیل شدند.

از اواخر ۲۰۱۷ زمانی که دارایی های دیجیتالی به بیشترین قیمت خود در تمام دوره ها رسید، خرید املاک با استفاده از کریپتوکارنسی رواج یافته است. این معاملات بزرگ در میامی، آمستردام، دبی، منهتن و در سرتاسر دنیا صورت گرفته است. با توجه وجود به فروش سه ملک با کریپتوکارنسی، به نظر می رسد مونته نگرو در حال تبدیل به منطقه ای مساعد با اقتصاد دارایی دیجیتال می باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا