اخبار بلاکچین

مسترکارت به دنبال افزایش سرعت بلاکچین

مسترکارت می‌خواهد روشی را برای اضافه شدن سریع گره‌ها به شبکه بلاکچین، ثبت اختراع کند. با استفاده از این روش گره ها می توانند صحت محتویات یک بلوک خاص را بررسی کنند. ایده این است که سرعت به روز رسانی گره ها –که یک کپی از تاریخچه تراکنش‌های شبکه را ذخیره می کنند– افزایش یابد.

بلاکچین می تواند شامل هزاران، میلیون ها یا میلیاردها بلوک باشد که هر کدام از آنها باید پیش از ایجاد و اضافه شدن به بلاکچین توسط گره جدید به تأیید شود. مسترکارت می‌گوید:

برای تأیید تعداد زیادی بلوک زمان زیادی نیاز است که طی آن ممکن است بلوک های جدید به بلاکچین اضافه شوند و امکان مشارکت گره جدید را به تاخیر می اندازند… بنابراین برای افزایش سرعت، به یک راه حل فنی نیاز است که در آن بلاکچین برای بررسی هدایت شود. به این ترتیب می‌توان زمان لازم برای مشارکت گره جدید در بلاکچین را کاهش داد.

بلاکچین مسترکارت

به منظور انجام این کار، سیستم پیشنهادی شامل برچسب‌های پیگیری سریع (fast track flags) است که در header های بلوک‌ها قرار دارند. گره ها می توانند از این پرچم ها برای اسکن ریع محتویات بلاکچین استفاده کنند.

در توضیح این روش آمده است که این روش با استفاده از بلاکچینی با پیکره بندی خاص، مانند یک نرم افزار کمکی برای گره ها عمل کرده و به افزایش راندمان کمک می کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا