اخبار بلاکچین

فوری: MyEtherWallet اعلام کرد کاربران حساب‌های خود را خالی کنند!

سایت معروف Myetherwallet.com که یکی از محبوب‌ترین و امن ترین پلتفرم‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود، در توییتر خود اعلام کرد که کاربرانی که از اکستنشن HOLA گوگل کروم استفاده می‌کنند حساب‌های خود را خالی کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

به نظر می‌رسد اینبار کاربرانی که از این افزونه گوگل کروم استفاده می‌کردند، مورد حمله قرار گرفته‌اند. MyEtherWalletدر توییتی به کاربران اعلام کرده است که هر چه سریعتر یک حساب جدید درست کنند و پول‌های خود را به کیف پول جدید منتقل کنند.

myetherwallet

البته این حمله احتمالی اصلا به زیرساخت این سایت ارتباطی ندارد. اما سیاست های این پلتفرم مبنی بر این بوده که هشدارهای لازم را همیشه به کاربران خود بدهند تا علاوه بر در امان بودن کاربران، شهرت این سایت قدیمی و پرکاربرد لکه دار نشود.

طبق گزارش MyEtherWallet افزونه HOLA به مدت ۵ ساعت دچار نقص شده است و این مشکل به هکرها اجازه می‌دهد تا به اطلاعات کاربرانی که از این طریق به کیف پول خود دسترسی داشته‌اند، نفوذ پیدا کنند.

بعد از رفع این مشکل، سایت اعلام کرد برای اطمینان بیشتر و با وجود اینکه انتقال پول از کیفی به کیف دیگر کارمزد خواهد داشت، حتما اینکار را انجام دهند.  HOLA که یکی از VPNهای پرکاربرد است و میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند یک برنامه همتا به همتا است و یک فضای مجازی خصوصی برای کاربر ایجاد می‌کند.

به هر حال MyEtherWallet یکی از امن ترین بسترها برای کاربران ارزهای دیجیتال است. حمله و هک به این سایت زیاد نبوده و آخرین خطری که آن را تهدید کرده بود، دستکاری DNS های این سایت بود که حدود سه ماه پپیش اتفاق افتاد که البته باعث خسارات جدی برای کاربران نشد.

منبع
cryptovest

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا