اخبار بیت کویناخبار عمومی

خبرهای خوب: ورود بیت کوین به دومین بورس بزرگ دنیا در ژانویه!

NASDAQ قصد دارد در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹، با وجود کاهش قیمت بیت کوین، به تعهد خود مبنی بر ارائه قراردادهای آتی این ارز دیجیتال ادامه دهد.

بلومبرگ گزارش داد که نزدک (NASDAQ) در تلاش برای اثبات حسن نیت خود و همچنین برطرف کردن نگرانی های کمیسیون معاملات کالای آتی (CFTC) آمریکا قبل از راه اندازی قراردادها است. با توجه به اینکه در ماه جاری قانون گذاران به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در حوزه ارزهای دیجیتال دست یافته اند، اما CFTC به درخواست بلومبرگ برای اظهار نظر در رابطه با این موضوع پاسخ نداد.

همانطور که CNBC روز سه شنبه گزارش داد، جی کلایتون، رئیس سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، از ابراز هرگونه نظری درباره وضعیت ETF بیت کوین و جدیدترین اخبار از قوانین ICO توکنها خودداری کرد.

نزدک (NASDAQ) احتمالا در اجرای محصولات آتی در سه ماه نخست سال آینده موفق شود و پروژه بکت نیز قرار است 24 ژانویه اجرا سازی شود. پس می توان گفت با استناد به این اخبار، ابتدای سال 2019 اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

اجرا و ارائه پروژه بکت در ابتدا برای 12 دسامبر برنامه ریزی شده بود اما به دلیل روند قانونی و ملاحظات نظارتی به تاخیر افتاد، زیرا مقامات خواستار بررسی این محصول پیش از ارائه و به صورت تکمیل شده هستند.

کلی لوفر در این راستا اذعان کرد:

بیشتر محصولات جدید، فرآیندهای جدید، ریسکها و ظرفیتهای جدید باید مراحل آزمایش و بررسی دوباره را از سر بگذرانند. در مساله کریپتو نیز برای ارائه یک محصول تازه و به تعبیری دیگر سطح جدیدی از دارایی های دیجیتال نیز نیازمند عبور از مراحل آزمایشی است.

نظر شما چیست؟ آیا ماه ژانویه روند افت قیمت بیت کوین و سایر ارزها صعودی خواهد شد؟

 

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا