اخبار آلتکویناخبار عمومی

نزدک (Nasdaq) به دنبال تحقق یک رویا؛ ابزار پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال!

بورس نزدک (NASDAQ) ممکن است در راس ارائه تسهیلات تحلیلی برای سرمایه گذاران سازمانی باشد تا آنها بتوانند صدها دارایی کریپتو را معامله کنند.

طبق گفته شخص ناشناس که از برنامه های این شرکت آگاه است این بورس سهام آمریکایی در شرف افزودن ابزارهایی برای پیش بینی حرکت قیمت دارایی های دیجیتال در مرکز تحلیلی (Analytics Hub) خود می‌باشد. این مرکز که سال گذشته تاسیس شد، یادگیری ماشین و توانایی های پردازش زبان عادی را برای تفسیر از طریق رسانه اجتماعی و سایر منابع داده های جایگزین فراهم می کند تا برای سرمایه گذاران روش بهتری در گردش بازار دارایی ها ارائه دهد.

این مرکز تحلیل تا به امروز بر دارایی های سنتی تمرکز داشته است و افزودن کریپتو می تواند نشانه افزایش علاقه وال استریت به این بخش جدید و در حال رشد باشد.

بیل دیگ، رییس اطلاعات جایگزین نزدک بیان کرد، با توجه به افزایش علاقه به این حوزه، ما در حال بررسی مجموعه داده های مرتبط با ارز دیجیتال می باشیم.

وی همچنین افزود:

اینکه ما یک محصول مرتبط با کریپتو ایجاد می کنیم یا خیر در آینده مشخص می شود.

از سوی دیگر این منبع ناشناس که با بورس نزدک کار می کند قاطعانه اعلام کرد، در حال حاضر این محصول در دست آزمایش است و در ماه نوامبر راه اندازی می شود.

این منبع اذعان داشت که این سرویس حدود ۵۰۰ دارایی کریپتو ارائه خواهد داد و برای تحلیل آنها از رویکرد سه طرفه یا three-pronged approach استفاده خواهد کرد که جریان سرمایه را از طریق کیف پول ها، صرافی ها و رسانه های اجتماعی دنبال می‌کنند.

این منبع خاطر نشان کرد که بخش رسانه اجتماعی از یادگیری ماشین و برنامه ریزی عصبی زبانی (NLP) استفاده می‌کند و با توییتر آغاز بکار خواهد کرد و ممکن است شامل استاک توییتز (StockTwits) و همچنین ردیت (Reddit) باشد.

پس از آنکه آدنا فریدمن مدیرعامل نزدک در اوایل سال اعلام کرد که این شرکت به دنبال ارائه یک نوع از محصولات آتی بیت کوین است، این اخبار منتشر شد. وی سپس در ماه آوریل بیان کرد که نزدک ممکن است حتی یک صرافی کریپتو به وجود آورد.

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا