اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

سایت «کوین مارکت کپ» آپدیت شد؛ چه ویژگی‌هایی به آن اضافه شده است؟

سایت معروف Coinmarketcap.com ( کوین مارکت کپ ) معتبرترین منبع برای طرفداران ارزهای دیجیتال در سراسر دنیاست. تریدرها و سرمایه‌گذاران از طریق این پلتفرم قادر خواهند بود به روز رسانی‌ها، قیمت اکسچنج ها و بسیاری دیگر از اطلاعات کوین‌ها و توکن‌ها را به دست بیاورند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

شرکت اداره کننده این وب سایت امروز در توییتر خود اعلام کرد که آپدیت‌های جدیدی برای سایت انجام شده است. کل وب سایت با تغییرات مختلف به روز شده‌است. گزینه مد شب توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده‌است. سوئیچ به حالت شب در گوشه سمت راست بالای وب سایت قرار داده شده است.

کوین مارکت کپ

همچنین لیست قابل مشاهده در یک صفحه تا ۲۵۰ کوین افزایش داشته است. همچنین گزینه‌ای اضافه شده است تا کاربران این امکان را داشته باشند که فهرست جداگانه‌ای از توکن‌های مورد علاقه خود را ایجاد کنند و به راحتی به آن‌ها نظارت داشته باشند. علاوه بر این تغییرات، دسترسی به سرچ در گوشی نیز آسان‌تر شده است.

بعد از این توییت، کاربران نظرات خود را اعلام کردند و اکثرا از این تغییرات راضی بودند. این وبسایت به تازگی نسخه ios اپ خود را منتشر کرده است. در همین راستا کاربران تقاضا داشتند که روی اپلیکیشن این پلتفرم بیشتر کار شود تا مشکلات آن برطرف شود. شرکت هم اعلام کرد که به زودی با رفع این مشکلات نسخه اندروید نیز منتشر خواهد شد.

در ۵ سال گذشته، کوین مارکت کپ شاهد رشد عظیمی در اکو سیستم ارزهای دیجیتال بوده‌است. این سایت در ابتدا کار خود را با هفت ارز دیجیتال و حجم معمالات ۱.۶ میلیارد دلار آغاز کرد و امروز با پوشش ۱۶۲۸ ارز، حجم معملات ۲۷۹ میلیارد دلاری دارد. این تیم پنجمین سالگرد خود را در اول می ۲۰۱۸ جشن گرفت.

 

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا